امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

به مرگ بگیر تا به تب راضی شوند!!!

کد خبر: 3423
زمان انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۴ قبل از ظهر -
48 بازدید

تغییرات دولت‌ها در کشور، همواره تا مدتی همراه با حواشی و شایعات است.

در این بین برخی جریانات سیاسی و با اهداف خاص اقدام به مطرح نمودن اسامی می‌کنند تا در نهایت بیشترین بهره را از شرایط ببرند.

 

تاکتیک‌هایی مثل انحراف افکار عمومی از گزینه اصلی برای حفظ آن فرد، ایجاد تنش‌های منطقه‌ای برای کوتاه آمدن و راضی شدن به موضع سیاسی افراد، ایجاد جو رعب و وحشت در فعالین اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و.. به جهت بسته شدن فضا، از جمله این روش‌هاست.

 

در استان سمنان هم امروز خبری مبنی بر انتصاب یک نظامی بعنوان گزینه استانداری مطرح شد که بنظر می‌رسد، محلی از اعراب ندارد و بیشتر برپایه اهداف سیاسی بوده است.

 

استان سمنان در طی تاریخ هیچگاه مشکل امنیتی بزرگی نداشته و فضای غالب‌اش اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و با درجات کمتری سیاسی بوده است.

از اینرو به نظر نمی‌رسد دولت هم از داشتن چنین تحلیلی محروم باشد و دست به انتصاب یک نظامی برای اداره امور سیاسی استان بزند.

های و هوی برخی وصل شدگان به جریانات سیاسی و سهم‌خواهان از دولت را به کنار بگذارید، اگر عاقلانه به مساله فکر کنیم، استان سمنان نیازمند یک استاندار اقتصادی توسعه‌گراست که همزمان چرخ اقتصاد و فرهنگ را با هم بچرخاند.

در نهایت هم باید به برخی که دنبال ماهیگیری از آب گل‌آلود تغییرات دولت هستند هم باید گفت: این شیوه به مرگ بگیر تا به تب راضی شوند هم خیلی نخ‌نما شده است و دیگر کار نمی‌کند.

اشتراک گذاری