امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

منتقدان دیروز؛ دسته‌گل به‌دستان فردا

کد خبر: 3658
زمان انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ بعد از ظهر -
34 بازدید

تحلیل روز؛

منتقدان دیروز؛ دسته‌گل به‌دستان فردا

 

بالاخره و پس از کش و قوس‌های فراوان، عصر امروز هیات دولت به سیدمحمدرضا هاشمی برای استانداری سمنان رای اعتماد داد.

 

تعیین استاندار سمنان با حواشی فراوانی همراه شد، بویژه اینکه احزاب اصولگرا و انقلابی استان سمنان در بیانیه‌ای انتخاب گزینه‌ای برای استانداری سمنان که در دولت قبل مسئولیت داشته را محکوم نمودند و پر واضح بود که منظورشان چه کسی است!!!

 

در بخشی از بیانیه احزاب اصولگرا و انقلابی آمده است “نباید این ملت دیندار و فداکار را رها و احیاناً با انتخاب استاندارانی ناکارآمد، غیر انقلابی و یا با انتخاب افرادی که در دولت غربگرا و اشرافی روحانی مسئولیت سیاسی داشته‌اند، برای مسئولیت مهم استانداری، مردم مؤمن و انقلابی استان را مأیوس نمود.”

حالا که هاشمی بعنوان شخصی که سال‌های متمادی در دولت روحانی مسئولیت‌های متعددی از فرماندار گرفته تا معاون و سرپرست استانداری را در چهار استان تجربه کرده است، برخلاف بیانیه اصولگرایان و انقللابیون بعنوان استاندار سمنان انتخاب شد، حال باید ببینیم چه کسی راست می‌گوید و بر سر حرف و مواضع‌اش می‌ایستد و چه کسی دروغ می‌گوید و برای کسب قدرت تن به جهت باد خواهد سپرد!؟؟

اگر اصولگرایان و انقلابیون از مواضع چند روز گذشته‌شان کوتاه بیایند، مشخص خواهد شد که کدام جریان به دنبال سهم‌خواهی و کسب قدرت به هر قیمتی است.

البته پیش‌بینی‌اش خیلی هم سخت نیست، از فردا سیل پیام های تبریک و چاپ اطلاعیه و بنر و … در فضای مجازی و حقیقی روانه خواهد شد و تا چند روز دیگر عکس‌ها و اخباری از افرادی (منتقدین دیروز) دسته گل به دست و با کمر خم و گردن کج که پشت در اتاق استاندار جدید به صف شده‌اند، منتشر خواهد شد، می‌گویید نه؟؟ بنشینید و ببیند!!!!

اشتراک گذاری