امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

ایجاد ۱۶ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات ۷۰۰ میلیارد ریالی به ۶۵ طرح صنعتی و کشاورزی !!

کد خبر: 3679
زمان انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ بعد از ظهر -
54 بازدید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان :

ایجاد ۱۶ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات ۷۰۰ میلیارد ریالی به ۶۵ طرح صنعتی و کشاورزی !!

 

شریفی نژاد، معاون ‌هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، روز سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: با تسهیل و پرداخت تسهیلات مصوب شده به این ۶۵ طرح تولیدی صنعتی و کشاورزی، ۱۶ فرصت شغلی جدید برای نیروی کار استان فراهم خواهد شد.
وی افزود:با رویکردی که در فرآیند ورودی درخواست ها در سال جدید وجود دارد، نیاز است تا تلاش بیشتری صورت گیرد و با یک اقدام و کار ‌موشکافانه و تخصصی، بتوانیم با کمک بانکها منابع مالی و اعتباری را به بخش تولید استان تزریق کنیم.
شریفی نژاد عنوان داشت: بانکهای عامل و دستگاه های اجرایی مرتبط تلاش کنند تا برای حفظ اشتغال موجود و پایداری در امر تولید، تزریق منابع به واحدهای تولیدی، تسریع یابد.
وی تاکید کرد: ما باید در سال پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تولید، با توجه جدی به تزریق منابع مالی به واحد های تولیدی، شاهد شتاب گیری در این حوزه و رشد قابل توجه باشیم.
معاون استاندار سمنان بیان داشت: لازم است تا در آینده و جلسه بعدی، بانکهای عامل استان نسبت به ارائه گزارش مستند و جامع از وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحد های تولیدی استان در حوزه خود، اقدام کنند.
وی با بیان اینکه گزارش بسیار خوبی در خصوص اقدامات هیات خبرگان بانکی در این جلسه ارائه شد، خاطر نشان کرد: امیدواریم این روند ادامه دار بوده و مسائل و موارد مرتبط با این هیات توسط دبیرخانه ستاد بررسی، پوشش داده و تقویت شود.
شریفی نژاد، گفت: ۷۷ درصد درخواستهای واحدها به دبیرخانه وارد شده است؛ برخی در کارگروه ملی و برخی نیز توسط دستگاه های اجرایی مرتبط در حال بررسی است، نیاز داریم تا با اقدامات مناسب، در بین ورودی و خروجی درخواستها به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، تعادل ایجاد کنیم.
معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در پایان تصریح کرد: بانکها در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند که ضمن تقدیر از تلاش تمامی بانکهای عامل فعال در این حوزه، نیاز است تا بانکها با اطلاعات کامل در خصوص تسهیلات پرداختی در جلسات حضور پیدا کنند تا شاهد تسریع در تزریق منابع به بخش تولید باشیم.

 

 

 

منبع: سایت استانداری سمنان

اشتراک گذاری