امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

از حضور بیانیه نویسان علیه استاندار جدید در ردیف‌های اول تا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی!

کد خبر: 3704
زمان انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴ قبل از ظهر -
51 بازدید

حاشیه های مراسم تودیع و معارفه استاندار سمنان؛

از حضور بیانیه نویسان علیه استاندار جدید در ردیف‌های اول تا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی!

 

مراسم تودیع و معارفه استاندار سمنان با حواشی مختلفی همراه بود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

وزیر کشور برخلاف وزرای سابق که در مراسم معارفه استانداران به تفصیل و تحلیل شرایط کشور در سطح‌جهان، منطقه و همچنین اولویت‌های استان می‌پرداختند در سخنانی بر توجه به بهره‌وری و دوری از اسراف و تبذیر تاکید کرد!

 

مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در حین خواندن متن از پیش آماده شده چندین‌بار دچار تپق زدن شد وی بجای پرداختن به مسائل و اولویت‌های استان به شرحی از تاریخ صدسال اخیر کشور پرداخت که ارتباطش با جلسه مشخص نبود!!
وی در سخنانش حملات شدیدی علیه دولت قبل داشت و در انتها از آشناگر تشکر نکرد؟!

آشناگر استاندار سابق گفت به جهت حفظ شان جلسه از پاسخ به برخی مسایل طرح شده می‌گذرم، وی خطاب به مطهری گفت: این اعداد و ارقامی که در خصوص اعتبارات مطرح می‌کنم را یادداشت کنید.

هاشمی استاندار سمنان از زحمات آشناگر تشکر کرد و با تاکید ویژه‌ای از زحمات شورای تامین قدردانی نمود.

برخی از افراد وابسته به احزاب و گروه‌های اصولگرا و انقلابی که چند روز قبل از انتصاب هاشمی بیانیه تند و تخریبی علیه وی صادر نمودند در سالن و حتی در ردیف‌های اول حضور داشتند.

آیت‌الله شاهچراغی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم حضور نداشت.

در صف اول و چند ردیف عقب‌تر فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده بود.

علیزاده نماینده دامغان برخلاف سایر نمایندگان استان در ردیف اول حضور نداشت و در ردیف‌های بالایی نشسته بود و نماینده شاهرود نیز در ماموریت خارج از کشور بود.

مجری برنامه که مسئولیت روابط عمومی استانداری را هم بر عهده دارد بعد از اعطای حکم استاندار جدید و ترک صحنه توسط مسئولان از حضار و بینندگان خداحافظی نمود، در حالیکه قسمت اصلی برنامه و سخنرانی استاندار جدید انجام نشده بود که با تذکر وزیر کشور و دیگر مقامات به مجری، هاشمی به ایراد سخن پرداخت. (این برنامه به صورت زنده از صدا و سیما در حال پخش بود)
یادآوری این نکته قابل توجه است که همین مجری در سال ۹۷ و در جریان معارفه آشناگر در همین سالن، عینا مرتکب همین اشتباه شده بود.

برخی از رسانه های رسمی به انتخاب گزینشی روابط عمومی استانداری برای پوشش مراسم اعتراض داشتند.

برخلاف مراسم تودیع دو استاندار قبلی (خباز و چاووشی) که هنگام خداحافظی صدای دست‌زدن حضار قطع نمی‌شد، خداحافظی آشناگر با تشویق سردی همراه بود.

اشتراک گذاری