امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

معاون ستاد رئیسی در استان سمنان پُست گرفت

کد خبر: 3985
زمان انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ بعد از ظهر -
106 بازدید

معاون ستاد رئیسی در استان سمنان پُست گرفت؛

محمود قدرتی سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان شد.

 

هاشمی استاندار سمنان؛ در حکمی محمود قدرتی را به عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب کرد.

 

قدرتی پیش تر و بعد از انتخابات ریاست جمهوری در واکنشی عجیب، منتقدان ضیافت خبرساز و پرحاشیه باغ شهر که در آن به اعضای ستاد کارت هدیه ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریالی داده بودند را “خوارج” توصیف کرده بود!

 

در متن ابلاغ انتصاب وی آمده است :

جناب آقای محمود قدرتی
سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد تخصص و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان ” سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری ” منصوب می شوید .

امید است با اتکال به خداوند منان تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی با تاکید بر شاخص‌های “عدالت محوری” ، ” انقلابی‌گری” ، ” مردم‌داری” “پاکدستی” ، ” فسادستیزی” ، ” قانون‌مداری” و تعامل سازنده با کلیه دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و موید باشید

سید محمد رضا هاشمی

 

پیشتر اصلانی (باجناق آشناگر استاندار سابق سمنان) مدیرکل دفتر عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان بود که هاشمی استاندار سمنان پایان ماموریت وی را امضا کرد تا دوران حضور وی در استان سمنان پایان پذیرد.

اشتراک گذاری