امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تا زمانی که در استان سمنان هستم، اجازه نخواهم داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود

کد خبر: 4050
زمان انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ بعد از ظهر -
52 بازدید

استاندار سمنان؛

تا زمانی که در استان سمنان هستم، اجازه نخواهم داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود

 

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان عصر یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در دیدار با فعالان حوزه اقتصادی استان، گفت:سیاست دولت و شخص ریاست محترم جمهوری، گره گشایی از مشکلات مردم و همچنین فعالان بخش اقتصادی و صنعت است و ما نیز در استان بر همین مهم تاکید نموده و در جهت تحقق آن‌ گام برمی داریم.
وی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار واحد اقتصادی در استان فعالیت دارند، افزود: سرمایه گذار امروز فرش قرمز نیاز ندارد، باید تلاش کنیم در حوزه واحد های اقتصادی، واحدهای مشکل دار را شناسایی کرده و کمک کنیم و واحدهای فعال و شاخص را تقدیر نماییم.
هاشمی با تاکید بر این ‌مهم که به صورت شبانه روزی در کنار بخش اقتصادی و تولید استان خواهم بود، اذعان داشت: اولویت اصلی امروز ما در استان، حفظ وضعیت موجود در اقتصاد و اشتغال، افزایش ظرفیت تولید، بازگرداندن واحد های راکد و در تملک بانک و نهایتا استقبال از سرمایه گذاران جدید خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار با بیان اینکه به دنبال گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان هستیم، خاطر نشان کرد: تا زمانی که در استان سمنان هستم، اجازه نخواهم داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و تعداد واحدهای راکد و تملیکی افزایش یابد.
هاشمی تاکید کرد: نقطه نظرات و پیشنهادات فعالان حوزه اقتصادی در استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مطالبات، درخواست ها و مشکلات این عزیزان با همراهی مدیران کل مرتبط در استان و همچنین کشور، پیگیری، بررسی و برای رفع آنها تلاش خواهیم نمود.
استاندار سمنان در پایان گفت: هنر امروز ما به عنوان مسئولان استان این است که بتوانیم با گره گشایی و حل مشکلات و موانع موجود و تقویت نقاط قوت در صنعت و تولید استان، تعداد واحد های مشکل دار، تملیکی و راکد را کاهش دهیم که در این صورت می توان گفت تمامی بخش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و سایر حوزه ها در استان نیز تقویت خواهند شد.

 

منبع: سایت استانداری سمنان

 

اشتراک گذاری