امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

رسیدگی تمام الکترونیک به ۸۰ درصد پرونده‌های دادگستری سمنان

کد خبر: 4128
زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ بعد از ظهر -
35 بازدید

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان؛

رسیدگی تمام الکترونیک به ۸۰ درصد پرونده‌های دادگستری سمنان

 

محمدجعفر عبداللهی اظهار کرد: از ابتدای خردادماه تا پایان شهریورماه سال جاری قریب به ۸۰ درصد از پرونده‌های ثبت‌شده در محاکم قضایی استان سمنان به‌صورت تمام الکترونیک ثبت شد و در حال رسیدگی است.

 

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۷ هزار و ۷۵۰ فقره پرونده ثبت‌شده در محاکم قضایی استان سمنان از ابتدای خردادماه تا پایان شهریورماه سال جاری، تعداد ۲۱ هزار و ۹۰۳ فقره پرونده به‌صورت تمام الکترونیک ثبت شد و درحال رسیدگی است.

 

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان خاطرنشان کرد: در اجرای سند تحول قضایی، تمامی ظرفیت‌های نوین الکترونیک با هدف افزایش رضایت مراجعان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین در بازدیدی سرزده، در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سمنان حاضر شد و با قضاتی که مشغول به خدمت بودند، دیدار کرد.

محمدجعفر عبداللهی کار در دستگاه قضایی را همراه با روحیه انقلابی و مجاهدت جهادگونه در راه کسب رضایت الهی دانست و افزود: روحیه جهادی و پشتکار وصف‌نشدنی قضات و کارکنان اداری که با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی به جامعه و مردم خدمت می‌کنند، بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

عالی‌ترین مقام قضایی استان سمنان در این بازدید از قضات و کارکنان اداری که از روی احساس تکلیف پس از اتمام ساعت کاری و بدون اجبار قانونی و بلکه با روحیه‌ای بانشاط و انقلابی و جهادی در آن مجتمع قضایی مشغول به خدمت بودند، قدردانی کرد.

وی عنوان کرد: کار در دستگاه قضایی وقت نمی‌شناسد و با روحیه انقلابی و جهادی معنادار است و این دوره بازدیدها ادامه‌دار است.

اشتراک گذاری