امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

فیلم بی‌پایان اثر کارگردان سمنانی عازم جشنواره ژیرونا اسپانیا

کد خبر: 4131
زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ بعد از ظهر -
45 بازدید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان؛

فیلم بی‌پایان اثر کارگردان سمنانی عازم جشنواره ژیرونا اسپانیا

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فیلم «بی‌پایان» به کارگردانی زینب همتیان از سمنان به سی و سومین دوره جشنواره ژیرونا «Girona FilmFestival» اسپانیا ۲۰۲۱ راه یافت.

 

فرشید فلاح روز پنجشنبه به رسانه ها ابراز داشت: فیلم «بی پایان» به همراه سه فیلم کوتاه «خون بس» به کارگردانی مسعود بابایی، «بدون سیگنال» به کارگردانی محمد زرینه و «محاق» به کارگردانی سامان کیهان‌جو از درگاه فیلم ایران به این جشنواره راه یافته‌اند.

 

وی اشاعه اصیل ارزش‌ها و پدیدار شدن تفکر عمیق در آثار متخصصان صنعت فیلم را از اهداف برگزاری جشنواره ژیرونا اسپانیا برشمرد و افزود: این جشنواره به رویدادی برای پرورش و شکوفایی خلاقیت و استعداد هنرمندان و دانشجویان تبدیل شده است.

فلاح ابراز داشت: طبق اساسنامه این جشنواره، این استعداد شامل همه شاخه‌های هنرهای زیبا از جمله شعر (ادبیات نمایشی)، نقاشی(عکاسی و کارگردانی هنری)، هنرهای نمایشی و موسیقی است که زمینه‌سازی برای ساخت زیربنای بخش‌های مختلف سینمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: جوایز جشنواره با توجه به شناخت بخش‌های خلاق به هنرمندان برگزیده اعطا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: سی و سومین دوره جشنواره ژیرونا «Girona FilmFestival» اسپانیا ۲۰۲۱ نگاه ویژه‌ای به برابری جنسیتی و نژادی، طبقات مختلف اجتماعی، ایدئولوژی‌ها و ادیان و همچنین محیط زیست، دارد.

سی و سومین دوره جشنواره بین المللی ژیرونا از ۹ تا ۱۳نوامبر ۲۰۲۱ (۱۸ تا ۲۲ آبان ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

منبع : ایرنا

اشتراک گذاری