امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اظهارات نادرست رییس شورای شهر سمنان باز هم جنجال آفرید

کد خبر: 4322
زمان انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵ بعد از ظهر -
51 بازدید

اظهارات نادرست رییس شورای شهر سمنان باز هم جنجال آفرید؛

مدرس زاده : شکایت می کنم / یک ریال هم از شهرداری سمنان دریافتی نداشتم

 

بیست و هفتمین جلسه شورای شهر ششم سمنان امروز ۸ آبان ۱۴۰۰ در محل شورای شهر برگزار شد که به موضوعات مختلفی از جمله پیاده راه امام خمینی ، آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی و پرداختی های روابط عمومی به شخصی به نام مدرس زاده پرداختند. که در این بخش از خبر به مطالب بیان شده پیرامون پرداختی های شهرداری سمنان به مدرس زاده می پردازیم و مهمترین نقطه نظرات اعضای شورای شهر را پیرامون این موضوع در زیر می خوانید:

 

 

 

طالب بیدختی:

سخنان خودم را با حدیثی از رسول خدا آغاز می کنم: از نفرین مظلوم بپرهیزید زیرا وی به دعا حق خویش را از خدا می خواهد و خدا حق او را از حق دار دریغ نمی دارد

طالب بیدختی خطاب به خراسانی: بحث بعدی من پیرامون همین حدیث بود که مطرح کردم، من در خبرگزاری فارس مشاهده کردم که بی محابا به آقای شهردار گذشته و آقای مدرس زاده تاختند. اگر کسی تحقیق نکند و این را در فضای مجازی منتشر کند و آبروی افراد را ببرد و اگر حق نباشد خداوند او را به مکافات بدتر در همین دنیا گرفتار می کند.

من پیگیر این موضوع بودم. ما در حال ثبت برندهای ملی و بین المللی از سمنان هستیم . ما این ها را باید چگونه پیگیری کنیم؟ من در صدا و سیما ۳۰ ساله دارم همکاری می کنم و به تهیه و تولید بسیار آشنا هستم

برنامه های بسیاری توسط شهرداری سمنان در صدا و سیما تولید و پخش شده آن هم در شبکه های ۱ و ۲ و ۳ و مستند و نسیم در زمان های مختلف و بعضی از ویدئو ها به ۵ زبان زنده دنیا تولید شده است.

من به مدرس زاده زنگ زدم گفت اگر یک ریال سند به نام من داشته باشید و من پول گرفته باشم من حق را به شما می دهم و حتی اگر در شرکت هایی که معرفی کردم عضو هیئت مدیره بودم حق با شماست.

اصلا ایشان هیچ پولی دریافت نکرده است و بخاطر دوستی با شهردار این شرکت ها را معرفی کردند تا همکاری کنند

آقای خراسانی این موضوع را پیگیری کنید و آقای مدرس زاده گفته شکایت می کنم و تا قبل از شکایت حتما پیگیری شود

گزارشی که یکی از اعضای شورا از آقای خیری گرفته شده است باید در کمیسیون بررسی می شد و جواب روابط عمومی هم می شنیدیم و بعد در صحن عنوان می شد

خود آقای خیری می گوید که هیچ سندی از ایشان نداریم!!!

آقای ناظم رضوی به واسطه حضور ایشان در شبکه های سراسری درخواست کمک کردند.

 

صباغیان:

بحث ما این است اگر مسئله ای مطرح می شود طرفین بحث باشند

 

نظری:

ایراد به مدیریت خودمان در شورا برمی گردد

لایو خیلی خوب است اما دیتاهایی که از اینجا خارج می شود باید درست باشد.

باید اطلاعات که منعکس می شود طبقه بندی شود

جنابعالی می گویید پیگیری کردم اطلاعات و داده ها صحت ندارد ولی وقتی اطلاعاتی توسط  رییس شورا خوانده می شود حمل بر صحت آن است

اگر ادعای شفافیت داریم باید اول برای ما شفاف شود و باید بررسی شود صحت اطلاعات و بعد به مردم اطلاع رسانی شود

 

خراسانیان:

بنده هم پیگیری کردم دیدم ایشان پولی نگرفته است و فقط پیگیری کارهای شرکت ها را انجام داده است.

چون در شهرداری ایشان پیگیری می کرده است شهرداری ایشان را عنوان کرده است.

خراسانیان: نامه ای که به شهرداری زدیم و استعلامی که ما از شهرداری توسط آقای گل هاشم کرده ایم به اسم آقای مدرس زاده استعلام گرفتیم!!! و آن ها اینگونه جواب دادند

 

مزینانی به نمایندگی از خبرگزاری فارس:

آقای طالب بیدختی شما گفته اید خبرگزاری فارس بی محابا به آقای مدرس زاده تاختند اما ما عینا مطالب رئیس شورا را منتشر کرده ایم.

در جلسه شماره ۲۶ شورای شهر مطالبی را رییس شورا عنوان کرد که طبیعتا رسانه ها به آن پرداخته اند.

آنچه در شورا گذشته حق داریم به صورت رسانه ای منتشر کنیم و ما عینا مطالب رییس شورا را منتشر کرده ایم

آقای خراسانیان ۴ بار اسم آقای مدرس زاده را برده است و اگر ایرادی است شما باید به شهرداری ایراد بگیرید که گزارش اشتباه به شما ارائه دادند نه از رسانه ها و افکار عمومی انتقاد کنید.

 

این مطالب در حالی امروز بیان شد که خراسانیان رئیس شورای شهر سمنان در جلسه ۲۶ شورای شهر سمنان گزارش مکتوب شهرداری را درباره هزینه‌های روابط‌عمومی قرائت کرد و به سرعت در برخی رسانه‌ها بازتاب یافت و در آن از وحید مدرس‌زاده‌برزکی، فردی بود که در گزارش مکتوب شهرداری سمنان چندین بار نام او آورده شده بود و بنا بر این گزارش که توسط رئیس شورای شهر سمنان در صحن علنی شورای شهر سمنان قرائت شده بود، در مجموع مبلغی حدود دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال را بابت همکاری‌های رسانه‌ای و روابط‌عمومی از شهرداری سمنان دریافت کرده است که پس از انتشار این خبر توسط خبرگزاری فارس، وحید مدرس زاده در جوابیه به این خبرگزاری اعلام کرده بود:

اگر شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان، سندی همراه با فیش واریزی با هر مبلغ و عددی به حساب وحید مدرس‌زاده‌برزکی دارد، آن را منتشر کند و اگر این کار انجام و مشخص شد چیزی به حساب بنده واریز شده، دست و پای تک تک آنها را نیز می‌بوسم».

او گفت: «هیچ شرکت و مؤسسه‌ای به نام بنده نیست و صرفاً برخی شرکت‌ها و مؤسسات را برای انجام کار به شهرداری سمنان معرفی کرده‌ام و آنها نیز به نحو احسن، کارهای درخواستی را تحویل داده‌اند و هم‌اکنون نیز بیش از ۸۰ میلیون تومان طلبکار هستند».

مدرس‌زاده‌برزکی بیان کرد: «هیچ قراردادی با شهرداری سمنان نداشته‌ام و هیچ پولی نیز تاکنون به حساب بنده واریز نشده است».

او گفت: «اگر پولی به حساب مؤسسه‌ای واریز شده، باید نام آن ذکر شود؛ بنده نهایتاً تنها معرف بوده‌ام. اگر یک سند یا فیش واریزی حتی به مبلغ هزار تومان به حساب وحید مدرس‌زاده‌برزکی وجود دارد، از شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان می‌خواهم تا آن را منتشر کنند».

پ ن : حال باید دید واکنش شورای شهر و شهرداری سمنان و از طرفی وحید مدرس زاده به انتشار این آمار نادرست و رسانه ای کردن آن چیست؟

پ ن ۲ : خبری که بسیاری از اصحاب رسانه معتقدند رییس شورای شهر سمنان برای انحراف فشارهای رسانه ای و افکار عمومی که در چند وقت اخیر علی الخصوص بابت تصمیم غیرقانونی که بابت بازگشایی پیاده راه امام خمینی (ره) به روی وسایل نقلیه به وی وارد شده بود، آن را با پروپاگاندای رسانه ای در آستانه سفر رئیسی رئیس جمهور به سمنان منتشر کرده است.

اشتراک گذاری