امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اتمام ساخت آزادراه حرم تا حرم در محدوده گرمسار – سمنان تا سال آینده

کد خبر: 4414
زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ بعد از ظهر -
48 بازدید

وزیر راه و شهرسازی در سمنان؛

اتمام ساخت آزادراه حرم تا حرم در محدوده گرمسار – سمنان تا سال آینده

 

وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده معین رییس جمهوری در جریان سفر هیات دولت به استان سمنان گفت که با تامین اعتبار مورد نیاز، مسیر آزادراه حرم تا حرم در محدوده گرمسار – سمنان سال آینده به پایان خواهد رسید.

 

رستم قاسمی روز پنجشنبه در جریان بازدید از محل اجرای این طرح اظهار داشت: تکمیل این طرح در محدوده گرمسار – سمنان به ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 

قطعه اول آزادراه حرم تاحرم (قم – مشهد) از مسیر قم – سمنان در سال ۹۴ احداث شد و قطعه دوم از گرمسار به سمنان در حال ساخت است و طول آزادراه حرم تا حرم ۹۸۰ کیلومتر است.

همچنین ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تقاطع غیرهم‌سطح شهرک صنعتی سمنان تامین شد و این طرح باید به سرعت تکمیل شود.

 رستم قاسمی روز پنجشنبه در بازدید از طرح تقاطع غیرهم‌سطح شهرک صنعتی شهر سمنان در قالب سفر دولت سیزدهم به استان افزود: با توجه به تامین منابع مالی و رفع مشکلات اعتباری، با توجه به طولانی شدن مدت پروژه، این طرح هر چه سریع تر و تا پایان سال به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی در جریان نهمین سفر رییس جمهوری شب گذشته وارد استان سمنان شد و امروز ضمن بازدید از طرح تقاطع غیرهم‌سطح شهرک صنعتی سمنان، بر اتمام پروژه با توجه به تخصیص منابع مالی جدید تاکید کرد و پیمانکار پروژه از بهره برداری طرح در هفته دولت سال آینده خبرداد.

تقاطع غیرهم‌سطح شهرک صنعتی سمنان یکی از مطالبه‌های مردمی و واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی بزرگ سمنان به منظور کاهش تصادفات، افزایش ایمنی تردد با توجه به قرارگیری در محور اصلی تهران- مشهد و تسهیل در رفت و آمد کارگران و فعالان اقتصادی و جابه‌جایی تولیدات واحدهای تولیدی است

وزیر راه و شهرسازی در جریان نهمین سفر رییس‌جمهوری، از بخش سوانح و سوختگی بیمارستان کوثر زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بازدید کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز تجهیز این طرح تامین می‌شود.

رستم قاسمی روز پنجشنبه از بخش  سوانح و سوختگی بیمارستان کوثر دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بازدید کرد و جریان روند ساخت  تجهیز این مجموعه قرار گرفت.

قاسمی در حاشیه بازدید از طرح سوانح و سوختگی بیمارستان کوثر سمنان بیان کرد: منابع اعتباری برای اتمام ساخت و تهیه تجهیزات لازم این مجموعه تامین خواهد شد.
وی افزود: روند پروژه رضایت بخش است و با نظارت لازم باید طرح به بهترین شکل تکمیل شود.

ساخت بخش سوانح و سوختگی بیمارستان کوثر سمنان از سال ۹۰ آغاز شد در اسفند ۹۹ به پایان رسید؛ بخش عمده این طرح از سال ۹۸ به بعد انجام شد و این پروژه با هفت هزار مترمربع زیربنا و یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی ساخت و تجهیز شد و مهمترین چالش پیش رو این مرکز تهیه تجهیزات پزشکی و درمانی است

 

اشتراک گذاری