امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

در انتصابات تسریع شود و از افراد همسو استفاده شود

کد خبر: 4420
زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱ بعد از ظهر -
57 بازدید

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور رئیس جمهور:

در انتصابات تسریع شود و از افراد همسو استفاده شود

 

به نمایندگی از ائمه‌ جمعه و مردم استان، مطالبی را به عنوان دغدغه و مطالبات مردم از صبح خدمت دکتر رئیسی عنوان کردیم و دو سه نکته که اگر گفته نشده را بیان می کنم.

 

حوزه علمیه و ساختمان نیمه کاره در استان پروژه ای جدا است که نیاز است بودجه جدا برای آن دیده شود.

 

زیرساخت آموزش و پروش ما، فعلا حوزه های علمیه هستند.

۱۰۲۲ مدرسه در استان داریم که تنها ۱۰۵ مدرسه طرح امین را اجرایی کردند و بسیاری از والدین و مدیران از مسئولین حوزه های علمیه درخواست مدرسه امین و کارشناسان مذهبی دارند.

حوزه علمیه آمادگی دارد تا طرح امین را در ۵۰۰ مدرسه دیگر پوشش دهد، طلاب را آماده داریم فقط بحث بودجه را داریم که آن هم نفری ۲ میلیون به آن ها ماهانه بدهند خیلی هم راضی از کار در می روند. وقت مناسبی در مدارس هستند و با آن تهاجمی که برای مدارس ما در نظر گرفته شده امیدواریم این دیده شود و ظرفیت آن برای حوزه های خواهران و برادران هردو هست.

نکته دیگر بحث طرح هجرت است یعنی استقرار یک روحانی در یک روستا به عنوان یک مبلغ، که ۵۰ طلبه در استان، ۵۰ طرح هجرت را اجرایی می کنند. طرحی که عنوان شده پایین تر از ۱۰۰۰ نفر جمعیت باشد طرح اجرا نمی شود، درخواست فروانی از مردم است و هم بودن یک روحانی به جهت امور فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه و انقلاب نیاز است و اگر تجدیدنظر در این تعداد شود باعث مزید امتنان است.

پارک و استادیوم مخصوص بانوان از دیگر مطالبات استان سمنان است چون در استادیوم برادران که نمی توانند بروند و در جامعه هم که ما می خواهیم امور مذهبی را رعایت بکنند باید حتما یک مکانی برای آن ها تهیه شود تا بتوانیم این امر فرهنگی را به خوبی انجام دهیم.

مطلب دیگر دانشگاه فرزانگان است که اختصاص به خواهران دارد و این تبلیغات سو که جداسازی و امثال این ها باعث نشود که بزرگواران و مسئولین حتما عنایت داشته باشند. با توجه به جوی که الان پیدا شده که واقع مطلب جلوی درب دانشگاه می ایستیم آدم یادش می رود که اینجا دانشگاه است یا تالار عروسی است گاهی. با توجه به اختلاط برادران و خواهران دانشجو درخواست این است که دانشگاه فرزانگان را پشتیبانی بفرمایید در استان ایجاد شود. دانشگاه فرهنگیان هم که تربیت معلم است و یکی از نهادهای بسیار خوب برای مهارت آموزی است و نهایتا برای مدارس به عنوان استاد استفاده می شود، انجام شود.

دو نکته دیگر که بعضی از دوستان انقلابی و دلواپس که به آن ها گفتند دلواپس، که دغدغه دار نظام هستند، گفتند بعضی هایش را خدمت حضرت آقای رئیسی عرض کردم. یکی بحث تسریع در انتصابات است چون واقع مطلب آن هایی که همسویی با حضرت آیت اللله رئیسی ندارند و در بدنه این دولت هنوز هستند با همه احترامی که به خیلی از آن ها داریم و امیدواریم که ان شا الله همسویی آن ها بیشتر شود، یه مقدار بعضی از کارها خوب انجام نمی شود و به اسم دولت کریمه حضرت آیت الله رئیسی تمام می شود و ان شا الله این را مقداری تسریع دهید و عرض ما تعجیل و استفاده از افراد نامناسب نیست.

ما الان با استانداری که برای سمنان به حمدالله با لطف شما قرار داده شده است، به حمدالله همه دوستان انقلابی همراهی دارند.

طرح های نیمه کاره در استان و استان های دیگر، اولویت بندی شود تا بیشتر به نفع محرومان و آسیب دیدگان اجتماعی است و مجددا تشکر و قدردانی می کنم از حضرت آیت الله رئیسی و سایر بزرگواران که در این سفر همراهی کردند و امیدواریم برکات این سفر به کل استان و استان های دیگر برسد.

اشتراک گذاری