امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳

ورود وسایل نقلیه به پیاده راه امام خمینی (ره) سمنان ممنوع شد

کد خبر: 4481
زمان انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ بعد از ظهر -
45 بازدید

با حمایت استاندار و دادستان مرکز استان و دستور صمیمیان فرماندار شهرستان سمنان؛

ورود وسایل نقلیه به پیاده راه امام خمینی (ره) سمنان ممنوع شد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیام گوی سمنان، مهدی صمیمیان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری از ممنوع شدن تردد وسایل نقلیه به پیاده راه امام خمینی (ره) سمنان خبر داد.

 

 

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان گفت: از ۱۷ آبان ۱۴۰۰ به مدت ۴ ماه تردد خودرو های شخصی به پیاده راه امام ممنوع است و  شهرداری سمنان متعهد گردید تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تمام نواقص طرح و زیرساخت هایی که می بایست شهرداری بر اساس طرح و صورتجلسه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ شورای ترافیک شهرستان انجام دهد را به سرانجام برساند.

وی افزود: در طول این ۴ ماه فقط تاکسی و تاکسی تلفنی آرم دار از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب مجاز به عبور از این پیاده راه هستند و همچنین ماشین های باربری مغازه ها از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح و ساعت ۳ تا ۵ عصر اجازه رفت و آمد دارند.

صمیمیان گفت: تردد خودرو های امدادی در طول شبانه روز مجاز است ولی تردد خودروهای اسنپ و سایر وسایل نقلیه مطلقا ممنوع می باشد، همچنین پارک در دو طرف خیابان امام برای تمام وسیله های نقلیه مطلقا ممنوع است و از پلیس راهور و نیروی انتظامی تقاضا می کنیم، با افراد متخلف اعمال قانون را داشته باشند.

وی در مورد تصمیم گیری شورای ترافیک بعد از ۴ ماه خاطرنشان کرد: پس از ۴ ماه  و انجام تعهدات از سوی شهرداری سمنان، مجددا این موضوع در شورای ترافیک شهرستان بررسی و تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان در پایان ضمن تشکر از پیگیری ها و حمایت های استاندار محترم و دادستان محترم مرکز استان دراین مدت، گفت: جا دارد از صبوری و همکاری کسبه زحمتکش این محور و همچنین همراهی شهرداری و اعضای شورای شهر سمنان تشکر و قدردانی نمایم.

اشتراک گذاری