امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پنج نکته ای که کواکبیان در دیدار با رئیس جمهور مطرح کرد

کد خبر: 4522
زمان انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ بعد از ظهر -
41 بازدید

دیدار مدیران رسانه های اصلاح طلب با رئیس جمهور؛

پنج نکته ای که کواکبیان در دیدار با رئیس جمهور مطرح کرد

 

مصطفی کواکبیان مدیرمسئول روزنامه مردم سالاری پس از دیدار مدیران برخی رسانه ها با سیدابراهیم رئیسی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در این جلسه با ابراز خوشبختی از این که با دعوت دوستان نهاد ریاست جمهوری برای اولین بار پس از انتخابات ٢٨ خرداد برای گفتگوبا رئیس دولت سیزدهم حاضر شده ام پنج نکته را به اختصار یادآور شدم:

 

جناب رئیسی شما بایداز فرصت استثنایی و بی نظیریکپارچگی و هماهنگی سه قوه و سایرارکان حکومت برای خدمت هرچه بیشتر به مردم استفاده کنید.

 

باید شما از تناقض در گفتمان دولت سیزدهم و تضاد در رفتار دولتمردان خودتان در مجموع سیاست ها و برنامه ها از جمله موضوع واکسیناسیون عمومی اقتصاد و معیشت مردم و مذاکرات وین وامثال آن جلوگیری نمائید.

برخی اقداماتتان نوعی امید در دل مردم ایجاد کرده که می توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد به شرط آنکه برخی همکاران شما این امید را به یأس مبدل نسازند.

شما در طول خدمت خویش باید بتوانید اعتمادعمومی به اساس نظام را به گونه ای افزایش دهیدکه در آینده شاهد غیبت ۶۰درصدی مردم در انتخابات مجلس و بالای ۵۰درصدی آنان درانتخابات ریاست جمهوری وبالای ٨٠ درصدی آنان در انتخابات شوراها نباشیم.

برای افزایش امید میان مردم باید از دیدگاههای دلسوزانه همه جناح ها استفاده نمایید همانند همین جلسات لذا امیدوارم به نکات مطرح شده از سوی اینجانب از جمله ۵۰شاخص تحول برای استمرار باصلابت نظام که پس از انتخابات ریاست جمهوری به دفتر جنابعالی ارسال شده است مطمح نظر واقع شود.

 

منبع: مردم سالاری

اشتراک گذاری