امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

حمله تند نماینده گرمسار و آرادان به دانایی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان بجای پاسخ به شائبه‌ها

کد خبر: 4537
زمان انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳ بعد از ظهر -
55 بازدید

وقتی زمین بازی عوض می‌شود؛

حمله تند نماینده گرمسار و آرادان به دانایی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان بجای پاسخ به شائبه‌ها

 

اردشیر مطهری نماینده انقلابی گرمسار و آرادان در پاسخ به سوالاتی در خصوص همراهی با سرمایه‌گذار شبکه ماهواره‌ای GEM و حکم محکومیت در دادگاه، حملات تندی را خطاب به دانایی رییس دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان مطرح کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی درباره یک تصویر پرحاشیه که چندی قبل از گفتگوی یک سرمایه‌گذار و استاندار سمنان با حضور وی در مجاورت جاده منتشر شده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

 

اردشیر مطهری در واکنش به برخی گمانه‌ها مبنی بر آن که سرمایه‌گذار مذکور یکی از تأمین‌کنندگان مالی و رابطین شبکه « جم GEM» است اظهار داشت: ایشان در منطقه ما یک سرمایه‌گذار هستند؛ با رفتارهای مشکل‌دار ایشان باید برخورد شود و این وظیفه دستگاه‌های نظارتی است اما همان دستگاه‌ها اجازه داده‌اند که مجموعه ایشان فعالیت داشته باشد؛ نه فقط در قبال ایشان بلکه در قبال سرمایه‌گذاران دیگر نیز شاهد رفتار مناسبی نیستیم کما این که یک شرکت لوازم بهداشتی و آرایشی میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری کرده اما آقای دکتر دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص صدور مجوزهای اولیه فعالیت این شرکت، کوتاهی و بلکه ظلم کرده است.

 

مطهری با بیان این که شرکتی دیگر در حوزه رشته‌بری هشت‌ماه است که معطل یک نامه است گفت: مطابق فرمایشات حضرت آقا، امروز تولید است که می‌تواند به کشور کمک کند؛ من در مقام قضاوت درباره افراد نیستیم؛ من که دستگاه نظارتی نیستم؛ من وظیفه دارم مشکل هرکسی که در قبال وی از سوی دستگاه‌های اجرایی کوتاهی و ظلم می‌شود را پیگیری کنم؛ ما باید ملجأ افراد باشیم.

وی با اشاره به این که فرد مورد سوال، در یک دیدار مردمی مشترک با فرماندار، مشکل خود را مطرح کرده است گفت: پس از طرح مشکل، ما این فرد را به استان معرفی کردیم؛ کار این فرد ماه‌هاست که در حوزه بهداشت و درمان معطل مانده است؛ آقای دکتر دانایی، مدیری ناکارآمد است و چنان‌که مطلع هستید نماینده محترم دامغان، تحقیق و تفحص را در خصوص عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کلید زده است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان ادامه داد: وقتی امور به طور غیرطبیعی به تعویق می‌افتد، مردم تصور می‌کنند زد و بندی در کار است؛ ما موظفیم مسائل مردم را پیگیری کنیم؛ شاید خانواده یک زندانی به ما مراجعه و مشکل خود را مطرح کنند؛ فلسفه وجودی ما پیگیری مشکلات مردم است تا بتوانیم گره‌هایی را که مسئولان در باز کردن آن کوتاهی می‌کنند را باز کنیم.

مطهری گفت: ما در خفا مشکل افراد را پیگیری نکرده‌ایم؛ ما در کنار جاده هم جلوی مسئول اجرایی را می‌گیریم و مطالبه می‌کنیم؛ سخن ما این است که افرادی همچون فرد مذکور، میلیاردها تومان از سرمایه‌های خود را به استان آورده‌اند و برای حدود ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند؛ اگر ایشان مشکل دارد، دستگاه قضایی باید با او برخورد کند، هرکه می‌خواهد باشد!

نماینده مردم گرمسار و آرادان افزود: ما در این رابطه با دستگاه نظارتی صحبت کردیم و آن‌ها گفتند هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر لازم باشد، خودمان ارشاد می‌کنیم؛ من به آقای استاندار گفتم اگر اجازه می‌دهید دو نفر از صنعتگران به دیدار شما می‌آیند؛ آقای استاندار اکنون ۱۵ روز است که دستوراتی را صادر کرده اما دستورات وی هنوز در مجموعه بهداشت و درمان معطل مانده است.

مطهری با تأکید بر این که یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما، وجود مدیران ناکارآمد است گفت: این مدیران وجهه دولت کریمه آیت‌الله رئیسی را با ناکارآمدی و ناکارآمدی و بعضا شیطنت خدشه‌دار و مردم را ناراضی می‌کنند.

مطهری تصریح کرد: مشکلات قابل حل است اگر شفاف باشیم، مسأله‌ای در پشت پرده نداشته باشیم و مدیران ناکارآمد را کنار بگذاریم.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در پاسخ پرسش دیگری در خصوص حکمی که چندی قبل علیه وی صادر شده و در حاشیه‌های بسیاری را در رسانه‌ها ایجاد کرده بود گفت: ما مطیع قانون هستیم؛ احتمال این که از دست من شکایت‌های متعددی بشود، زیاد است اما این شکایت‌ها به معنی قطعی بودن احکام نیست؛ رئیس‌جمهور سابق هم از من شکایت کرده بود، او طبق قانون حق دارد شکایت کند و من باید مراقب سخن گفتن و رفتارم باشم؛ ملاک، احکام قطعی است نه بهره‌برداری سیاسی بعضی از آقایان؛ هرآن‌چه که قانون حکم کند، تابع آن خواهیم بود و فصل‌الخطاب قانون است.

 

منبع : بی رسانه

اشتراک گذاری