امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

در انتصابات عجله نخواهیم کرد و با تدبیر و دقت کار را انجام خواهیم داد

کد خبر: 4628
زمان انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸ بعد از ظهر -
45 بازدید

استاندار سمنان؛

در انتصابات عجله نخواهیم کرد و با تدبیر و دقت کار را انجام خواهیم داد

 

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن تبریک ایام فرخنده میلاد امام حسن عسگری(ع) و سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان، با بیان اینکه خرسندم و خدا را شاکرم که در دوره زعامت مقام ‌معظم رهبری و دولت آیت الله رئیسی، خدمتگزار مردم استان سمنان هستم، گفت: نهمین سفر ریاست محترم جمهوری به استان ها، در استان سمنان بسیار خوب برگزار شد و در جلسه ای که در محضر آیت الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری نیز بودیم، از سفر و برنامه‌ها به نیکی‌یاد کردند که از همه دست‌اندرکاران بحث سفر تقدیر و تشکر دارم.
وی با بیان اینکه امنیت پایدار استان با توجه به وسعت و پراکندگی روستاها، شاخص ترین ویژگی استان است، از اعضای شورای تامین و معاونت سیاسی استانداری به واسطه این موفقیت تقدیر کرد و افزود:از زحمات صادقانه خجسته پور که از نیروهای وفادار به انقلاب و زحمتکش هستند، تقدیر و تشکر دارم؛اقدامات خوبی در ارتباط با کرونا و مسائل امنیتی، تشکلها، احزاب و شهرستان ها، ائمه جمعه و خانواده معزز شهدا در زمان حضور ایشان صورت گرفت و در بحث سفر نیز بسیار تلاش نمودند که خداقوت میگویم.
هاشمی در باب انتصابات تاکید کرد: در این خصوص به هیچ عنوان عجله نخواهیم کرد؛ کار را باید با تدبیر به پیش برد و هیچگاه دقت را فدای سرعت نخواهیم کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: جناب آقای ریواده برادر عزیز دیگری امروز به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب می شوند که از نیروهای وزارت کشور بوده و به مدت ۱۹ سال تلاش های خوب و صادقانه ای داشتند.
استاندار سمنان با بیان اینکه ریواده در مسئولیت های رئیس اداره سیاسی، بخشدار، معاون فرماندار،فرماندار و ریاست دبیرخانه شورای مواد مخدر سابقه فعالیت داشته است، به حضور وی در پست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مشهد اشاره داشت و گفت: آقای ریواده در بحث مسائل سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین انتخابات بسیار زیبا مدیریت کردند و در حوزه انتخابات در مشهد، کوچکترین شکایت و اعتراضی را نداشتیم.
وی اذعان داشت: در بحث معتادان متجاهر نیز با مجموعه دادستانی و شهرداری به خوبی مدیریت و ساماندهی کردند که انشالله در این مقطع نیز کمک حال ما در استان باشند و بتوانند اقدامات مطلوب و ارزنده خود را در استان سمنان نیز به ثبت برسانند.
هاشمی در ادامه ابراز امیدواری کرد: انشالله وفاق و همدلی که در زمان آقای خجسته پور وجود داشت ادامه دار باشد و ما نیز از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.
استاندار سمنان در پایان با اشاره به این مهم که وفاداری و صداقت دو امر بسیار مهمی است که از مجموعه همکاران خود در مجموعه استانداری انتطار داریم، گفت:آقای ریواده نیز انسانی اخلاق مدار بوده و شانی جز خدمت برای خود قائل نیستند و انشالله شاهد اقدامات خوب در حوزه معاونت سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی از سوی ایشان خواهیم بود.

 

منبع: سایت استانداری سمنان

 

اشتراک گذاری