امروز چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳

فعالیت دولت امیدوار کننده است

کد خبر: 4838
زمان انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ بعد از ظهر -
51 بازدید

خانی نماینده شاهرود و میامی در مجلس؛

فعالیت دولت امیدوار کننده است

 

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی فعالیت دولت را امیدوار کننده دانست و گفت: بسیار امیدواریم هستیم تا گره های کوری که برخی می توانستند اما باز نکردند به دست دولت سیزدهم باز شود.

 

علی اصغر خانی شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری بخش بیارجمند که با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در این بخش برگزار شد، افزود: وزرا، استانداران، فرمانداران و بخشداران با همه توان خود برای خدمت پای کار باشند چرا که مردم منتظر اقدام هستند.

 

وی با بیان اینکه مردم به مسئولان سه قوه دل بسته‌اند، تصریح کرد: امید است خدماتی که عده ای می توانستند اما انجام ندادند از سوی این دولت اجرایی شود.

این نماینده مجلس همچنین در خصوص ضرورت رسیدگی به بخش بیارجمند ابراز کرد: بخشی از بیارجمند بسیار محروم و نیازمند نگاهی ویژه است و در بخش دیگر ظرفیت هایی وجود دارد که باید تقویت شود.

خانی ادامه داد: تعدادی از مشکلات موجود همین جا قابل حل است و قسمت دیگر آن تلاش  مسوولان استان را می طلبد.

فرماندار شاهرود هم در این نشست اظهار داشت: بخش بیارجمند با حدود هفت هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت و ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار در پهنه وسیع ۱۵ هزار کیلومتر مربعی خود دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه کشاورزی و دامپروری است.

ابوطالب جلالی افزود: تأمین آب، نهاده های دامی و ایجاد ظرفیت های شغلی از مهمترین دغدغه های مردم این منطقه است.

وی با بیان اینکه شرایط توسعه را باید از زبان مردم شنید، اضافه کرد: تاکنون امکاناتی در این بخش فراهم شده اما هنوز کاستی هایی وجود دارد که باید برای رفع آن ها تلاش کرد.

استاندار سمنان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی امروز در سفر به منطقه بیارجمند در شرق استان سمنان، با مردم روستاهای گرماب، صالح آباد، باغستان، زمان آباد، احمدآباد، غزازان، گیور و دستجرد دیدار و در نشست شورای اداری بیارجمند شرکت کردند.

علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، ابوطالب جلالی فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان شاهرود امروز استاندار سمنان را در بازدید از نقاط مختلف شرق استان همراهی کردند.

منبع : ایرنا

اشتراک گذاری