امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

معرفی ۱۴۲۹ پرونده جهت دریافت تسهیلات روستایی تبصره ۱۶ در استان به بانک ها

کد خبر: 5187
زمان انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ بعد از ظهر -
59 بازدید

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان؛

معرفی ۱۴۲۹ پرونده جهت دریافت تسهیلات روستایی تبصره ۱۶ در استان به بانک ها

 

 

 

حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان روز شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در استان، گفت:بر اساس گزارش های اعلام شده، بانکها در خصوص منابع و پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در استان محدودیتی ندارند و نیاز است تا در این خصوص اهتمام ورزند.
وی افزود: بانکهای عامل در این خصوص باید با یک تلاش ‌جدی، اهتمام ویژه و مساعدت و تسهیلگری در امر پرداخت تسهیلات داشته باشند.
حمیدی با بیان اینکه نیاز است تا پروسه معرفی افراد واجد شرایط به بانکهای عامل کوتاه تر شود، تصریح کرد: این تسهیلات در قالب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، برای رفع نیاز های ضروری روستائیان در نظر گرفته شده است.
وی اذعان داشت: دهیاری ها و دفتر امور روستایی بحث معوقات بانکی و چک برگشتی برای افراد معرفی شونده را مَد نظر قرار دهند تا شاهد تسریع در معرفی افراد واجد شرایط به بانک های عامل باشیم.
معاون عمرانی استاندار سمنان اظهار داشت: تاکنون یک هزار و ۴۲۹ پرونده به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۱۳ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ در استان به بانکهای عامل معرفی شدند.
وی خاطر نشان کرد: از یک هزار و ۴۲۹ پرونده معرفی شده، در حال حاضر مبلغ ۷ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک های عامل استان پرداخت شده و مبلغ یک‌میلیارد تومان نیز در مراحل نهایی پرداخت قرار دارد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تاکید بر اینکه تلاش برای جذب کامل تسهیلات تبصره ۱۶ در مهلت مقرر انجام گیرد، گفت: بانک های عامل با همکاری فرمانداری ها و دفتر امور روستایی به منظور گره گشایی از مشکلات روستائیان، تمامی امور را تسهیل کرده و با سرعت به پیش ببرند.

 

 

منبع: استانداری سمنان

اشتراک گذاری