امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تزریق ۲۳ هزار دز واکسن کرونا نوبت سوم در استان سمنان

کد خبر: 5332
زمان انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ بعد از ظهر -
43 بازدید

استاندار سمنان؛

تزریق ۲۳ هزار دز واکسن کرونا نوبت سوم در استان سمنان

 

استاندار سمنان گفت: ۲۳ هزار دز واکسن علیه ویروس کرونا در نوبت سوم در مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان برای افراد واجد شرایط تزریق شد.

 

سید محمدرضا هاشمی روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: به منظور سهولت و تسریع در واکسیناسیون همگانی افراد واجد شرایط برای دریافت نوبت سوم واکسن، مراکز تجمیعی واکسیناسیون فعال‌تر شوند.
وی اضافه کرد: وضعیت واکسیناسیون در استان سمنان مطلوب است و انتظار می‌رود افرادی که هنوز برای واکسیناسیون اقدام نکرده‌اند به منظور حفظ سلامت خود و دیگران هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
وی ادامه داد: اکنون هفت شهرستان استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی و شهرستان سمنان در وضعیت زرد قرار دارد که امید است با نظارت و توجه بیش از پیش نسبت به رعایت نکات بهداشتی و تزریق واکسن، سمنان نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار بگیرد.

 

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و در دسترس بودن محلول‌های ضدعفونی در مدرسه‌های استان سمنان، خاطرنشان نشان کرد: اکنون دانش‌آموزان استان به صورت ۵۰ درصد حضوری، ۵۰ درصد مجازی آموزش‌ها را فرامی‌گیرند.
وی یادآور شد: تصمیم برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به صورت مجازی یا حضوری بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و اکنون بنا بر برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

هاشمی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا از شهروندان خواست تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از برگزاری دورهمی در شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.
استاندار سمنان تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آیین سوگواری در ایام فاطمیه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا مورد توجه باشد.

اشتراک گذاری