امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کسب دو مدال نقره و برنز توسط نخبگان مهارتی استان سمنان

کد خبر: 5468
زمان انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ بعد از ظهر -
39 بازدید

در نوزدهمین المپیاد ملی مهارت رخ داد؛

کسب دو مدال نقره و برنز توسط نخبگان مهارتی استان سمنان

 

نخبگان مهارتی استان سمنان در نوزدهمین المپیاد ملی مهارت در دو رشته سازه‌های چوبی و فناوری مد، موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند.

 

در نوزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت که بصورت غیرمتمرکز برگزار گردید، مرتضی رحیمی‌زاده از شهمیرزاد در رشته سازه‌های چوبی موفق به کسب مدال نقره و مریم مؤمنیان از سمنان در رشته فناوری مد موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شدند.

 

بر اساس این گزارش، مسابقات رشته سازه‌های چوبی در استان اصفهان برگزار شد و مرتضی رحیمی‌زاده از شهمیرزاد پس از رقیب خود از استان‌ اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

 مسابقات فناوری مد نیز در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی تهران برگزار شد و مریم مومنیان از سمنان توانست پس از رقیبان خود از استان‌های تهران و اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفته و مدال برنز این مسابقات را کسب نماید.

پیش از این نیز مهلا کاظم‌زاده از دامغان موفق به کسب دیپلم افتخار این دوره از مسابقات در رشته آشپزی شده بود.

شایان ذکر است نوزدهمین المپیاد ملی مهارت با توجه به شیوع ویروس کرونا بصورت غیر متمرکز و تا اواسط دیماه سالجاری در ۱۳ استان برگزار خواهد شد و نخبگان مهارتی استان سمنان در ۱۰ رشته و در قالب تیم مهارت این استان برای کسب سهمیه مسابقات جهانی مهارت (شانگهای-۲۰۲۲) با رقبای خود از سایر استان‌ها به رقابت پرداختند .

 

منبع: فنی و حرفه ای استان سمنان

اشتراک گذاری