امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

طیبی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان شد

کد خبر: 5487
زمان انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ بعد از ظهر -
59 بازدید

تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان؛

طیبی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان شد

 

محمدعلی اسفنانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: سازمان تعزیرات حکومتی یک مرجع شبه قضایی در دولت برای کمک به کنترل بازار است و حجم کار بسیار گسترده ای دارد.
وی با اشاره به اینکه کار تعزیرات حکومتی باید بسیار دقیق و با تدبیر صورت پذیرد، اظهار داشت: موضوع پیشگیری از برخورد با تخلف مهم تر است و ممکن است همیشه برخورد با تخلف چاره کار نباشد چراکه تعطیلی یک کارخانه می تواند موجب بیکاری کارگران و توقف تولید شود و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در مورد حمایت از تولید و کالای ایرانی، باید این موضوع را سرلوحه کار قرار دهیم.
اسفنانی ضمن قدردانی از زحمات چهار ساله محمدی مدیرکل پیشین تعزیرات حکومتی استان سمنان، برای طیبی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و از دستگاه های نظارتی در استان درخواست کرد که همکاری و تعامل موثری در جهت پیشگیری و برخورد با تخلفات داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسم عین الکمالی معاون قضایی دادگستری کل استان سمنان در این مراسم ضمن خیر مقدم به جمع حاضر، ایام فاطمیه را تسلیت عرض کرده و گفت: مردم ما همیشه در صحنه و حامی نظام، رهبری و آرمان های شهدا بودند که ما تجلی آن را در حماسه ۹ دی مشاهده کردیم.
وی با بیان این مطلب که دشمن درصدد است که با تحریم های اقتصادی به باورهای مردم و این نظام لطمه بزند، افزود: در شرایط جنگ اقتصادی بهترین کار این است که ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم و سازمان تعزیرات حکومتی در این بخش و با حضور میدانی خود می تواند یاری رسان کشور و نظام باشد زیرا در شرایط فعلی مشکلات معیشتی، مشکل اول مردم است.
معاون قضایی دادگستری کل استان سمنان ضمن قدردانی از محمدی و تبریک به طیبی، تاکید کرد که دستگاه قضا در کنار مجموعه سازمان تعزیرات با قوت حضور دارد.
علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز در این مراسم، عملکرد محمدی را در ایجاد ثبات و تعادل در بازار بسیار خوب توصیف کرد و گفت: حوصله، سعه صدر و مردم داری آقای محمدی به همراه پیگیری امور از ویژگی‌های ایشان است که منجر به خروجی ارزنده در استان شده است.
وی با اشاره به اینکه عده ای سودجو به دنبال اخلال در بازار و اقتصاد کشور هستند، افزود: سازمان تعزیرات با شناسایی و برخورد قاطع با متخلفان می تواند گام بسیار موثری بر دارد.
شریفی نژاد ضمن تبریک به طیبی، ابراز امیدواری کرد که با همگرایی با دستگاه های نظارتی شاهد رشد و پیشرفت اداره کل تعزیرات استان سمنان باشیم.
در ابتدای این مراسم محمدی مدیرکل پیشین تعزیرات حکومتی استان سمنان به بیان گزارش عملکرد تطبیقی چهار ساله پرداخت و طیبی نیز از برنامه های آتی این اداره کل سخن گفت.

 

در پایان لوح سپاس به رضا محمدی اهدا و حکم مسئولیت مهدی طیبی به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان به وی ابلاغ شد.
گفتنی است، این مراسم با حضور رضا طاهری مدیرکل حوزه ریاست و هماهنگی امور استان ها، محمد خوشقدم مدیرکل پشتیبانی و رفاه و محسن عسکری مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات و همچنین جمعی از مدیران و مسئولین استان سمنان برگزار شد.

 

مراسم تکریم آقای رضا محمدی و آقای مهدی طیبی مدیر کل سابق و جدید تعزیرات حکومتی استان  سمنان با حضور جناب آقای دکتر اسفنانی معاونت محترم اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات ، جناب آقای طاهری مدیرکل محترم حوزه ریاست و هماهنگی استان ها ، جناب آقای خوشقدم مدیرکل  محترم پشتیبانی و رفاه سازمان تعزیرات حکومتی ، جناب آقای عسکری مدیرکل محترم روابط عمومی و تشریفات سازمان ،  جناب آقای حجت الاسلام عین الکمال معاون محترم قضایی دادگستری ، جناب آقای شریفی معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری ودیگرمسئولین درسالن اداره کل بازرسی استان برگزار گردید.

اشتراک گذاری