امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

توزیع هوشمند و اینترنتی تخم مرغ در استان

کد خبر: 5672
زمان انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ بعد از ظهر -
42 بازدید

مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان؛

توزیع هوشمند و اینترنتی تخم مرغ در استان

 

مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان گفت: توزیع هوشمند و اینترنتی تخم مرغ در استان آغاز شد و توزیع شکر و برنج نیز در برنامه قرار دارد.

 

احسان عباسپور روز پنجشنبه با اشاره به آغاز توزیع اینترنتی تخم مرغ در سمنان، به رسانه ها گفت: توزیع اینترنتی تخم مرغ تنظیم بازار با قیمت مصوب در سمنان از چهاردهم دی آغاز شد و در حال عرضه به در منازل شهروندان است.

 

عباسپور اضافه کرد: در گام نخست توزیع مرغ گرم به‌صورت هوشمند در سمنان آغاز شد و از هفته آینده سایر اقلام اساسی همچون شکر و برنج در کل استان سمنان به صورت هوشمند و از طریق سامانه‌های خرید اینترنتی توزیع خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه مرغ گرم و تخم مرغ به صورت اینترنتی توزیع می‌شود که قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ ۳۰ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ ۲۱ هزار تومان برای تحویل درِ منزل تعیین شده است.

عباسپور بیان کرد: با راه اندازی شبکه توزیع هوشمند اقلام تنظیم بازار، امکان خرید کالاهای اساسی به صورت اینترنتی برای شهروندان در شهرهای استان سمنان فراهم شد و کسانی که تمایل به خرید اینترنتی داشته باشند می توانند از طریق شبکه هوشمند کالاناوا کالاهای مورد نیاز را به صورت غیرحضوری خریداری کنند.

به گفته وی، عرضه هوشمند این اقلام در شهرهای گرمسار، سمنان، دامغان و شاهرود در حال انجام است.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان اعلام کرد: متقاضیان جهت ثبت سفارش اقلام مصرفی می توانند به نشانی سایت www.kalanava.com مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری