- مشاهده یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در میامی
- چهار حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته با ۱۸ مصدوم در جاده های استان
- مهدیشهر تنها شهرستان با وضعیت زرد کرونایی در استان
- مصرف بنزین در استان سمنان سال گذشته ۳۴ درصد بیشتر شد
- هشدار زرد یک هفتهای در استان؛ از رگبار پراکنده و تندباد تا گرد و خاک
- برنامه هفتم توسعه و ضرورت دیپلماسی منطقه ای
- رفع تصرف ۸۰ هزار هکتار از اراضی ملی در سال ۱۴۰۱
- ۴۰ درصد فضاهای آموزشی استان سمنان را خیرین ساخته اند!!
- شاهد تنش آبی بالا در استان هستیم!!
- ایجاد زیرساخت کالابرگ الکترونیک در ۸۰۰ فروشگاه استان سمنان
۶۰ درصد شکایات ثبت شده شهروندان استان مربوط به سرویس اینترنت
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان؛
۶۰ درصد شکایات ثبت شده شهروندان استان مربوط به سرویس اینترنت
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: متوسط زمان رسیدگی به شکایات مردمی سامانه ۱۹۵ در سه فصل سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته کاهش یافت و به ۲ روز کاری رسید.
سیدیاسر حسن پور روز دوشنبه از کاهش زمان رسیدگی به شکایات مردمی سامانه ۱۹۵ از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آذر نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و به رسانه ها افزود: با توجه به اهمیت رسیدگی به موقع به شکایات حوزه ارتباطی سامانه ۱۹۵ رسیدگی مطلوب به شکایات و پاسخگویی سریع و شفاف به درخواستها و مطالبات کاربران خدمات ارتباطی را در دستور کار دارد.
وی با بیان اینکه میانگین زمان رسیدگی به شکایات مردمی سامانه ۱۹۵ در سه فصل گذشته از سال ۱۴۰۰ کمتر از ۲ روزکاری بود، گفت: این بازه زمانی در مقایسه با سال گذشته به کمتر از نصف کاهش یافت.
حسن پور بیان کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی در شرایط کرونایی، بیش از ۶۰ درصد شکایات ثبت شده مربوط به سرویس اینترنت بود که به بیشتر شکایات در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شده و بقیه در حال پیگیری است.
وی ابزار امیداری کرد: با افزایش آگاهی و مطالبه گری عمومی و همچنین بهرمندی از سامانه های شکایت مردمی، کیفیت خدمات ارائه شده به مردم در حوزه ارتباطی بهبود یابد.
وی با اشاره به ۸۳۸ شکایت ثبت شده از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان پاییر در حوزه های ارتباطی، بیان کرد: ازاین تعداد به ۸۲۹ شکایت رسیدگی شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افزود کاربران برای ثبت شکایت در حوزه خدمات ارتباطی و مخابراتی ثابت و همراه و همچنین خدمات پستی و دفاتر پیشخوان می توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵.cra.ir نسبت به ثبت شکایت خود اقدام کنند.
منبع: ایرنا
- ضریب ۶۵ درصدی هتلینگ در استان طی تعطیلات نوروزی
- سرمایه گذاری حدودا ۹۲ میلیاردی برای بهینهسازی شبکه برق استان در سال ۱۴۰۱
- پرداخت ۳۱۰ میلیارد تومان ماهانه مستمری بیمهشدگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱
- معیشت کارگران در اولویت کاری رئیس جمهور و دولتمردان!
- خانوادههای پرجمعیت استان سمنان زمین ۲۰۰ متری دریافت میکنند
- دریافت اجباری وجه از اولیاء دانش آموزان قانونی نیست!
- با ائمه جمعه استان سمنان در نماز جمعه این هفته ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
- تامین ۲۵۷ قطعه زمین در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شرق استان
- ضرورت تسریع در تهیه طرح جامع ترافیک شهر سمنان
- از دنا پلاس تا فیدلیتی و دیگنیتی!!