امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

فراخوان پنجمین دوسالانه کتاب برتر در سمنان منتشر شد

کد خبر: 5806
زمان انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ بعد از ظهر -
69 بازدید

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان؛

فراخوان پنجمین دوسالانه کتاب برتر در سمنان منتشر شد

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  از انتشار فراخوان پنجمین دوسالانه کتاب برتر در سمنان  خبر داد و گفت: در این دوسالانه همچنین مؤلفان و نویسندگان برتر استان سمنان تجلیل می‌شود.

 

فرشید فلاح   با اشاره به فراخوان پنجمین دوسالانه کتاب برتر در این استان اظهار داشت: این ۲ سالانه در موضوعات مختلفی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به موضوعات سامانه کتاب برتر گفت: نماز، سردار سلیمانی و آسیب‌های اجتماعی موضوعات ویژه پنجمین دوسالانه کتاب برتر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: تمامی کتب تآلیف شده سالهای ۹۸-۹۷-و ۹۶با موضوعات استان نویسنده و معلم استان و نشر استان از شرایط شرکت در پنجمین دو سالانه کتاب برتر است.

فلاح گفت: شرکت در این دوسالانه کتاب از نوع اثر و رده سنی شرکت کننده هیچ گونه محدودیتی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: ۲ سالانه کتاب برتر با همکاری انجمن اهل قلم سمنان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در پنجمین دو سالانه کتاب برتر ۳۰ بهمن انسان عنوان کرد و گفت اختتامیه نیز اسفند امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه مندان برای حضور در این دوسالانه کتاب می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرکت به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری