امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

جشنواره اینترنتی خرید شفاف به استان سمنان رسید

کد خبر: 5841
زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ بعد از ظهر -
35 بازدید

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان سمنان؛

جشنواره اینترنتی خرید شفاف به استان سمنان رسید

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: جشنواره اینترنتی خرید شفاف برای بهبود نظام توزیع کالا در این استان برگزار می‌شود.

 

حمیدرضا مداح روز شنبه به رسانه ها گفت: جشنواره خرید شفاف از ۲۵ دی ۱۴۰۰ به مدت یکماه در قالب اصناف منتخب، فروشگاه های مجازی، فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این جشنواره در راستای سیاست های دولت سیزدهم در خصوص شفاف سازی نظام توزیع، نظارت کامل بر قیمت ها، حذف واسطه های زاید و کاهش هزینه های مصرف‌کننده اجرا می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: فروشگاه های اینترنتی و واحدهای صنفی دارای سکوی فروش اینترنتی با امکان معرفی یا عرضه کالا با رعایت قوانین تجارت الکترونیکی و دستورالعمل های مربوطه و سیاست های قیمت گذاری و ارائه تخفیف ویژه می توانند در این جشنواره شرکت و خدمات ارائه کنند.

مداح اضافه کرد: دارابودن سکوهای فروش اینترنتی با راهنمای خرید نظیر قیمت یابی، درج آگهی، برخورداری از شبکه مشتریان و حجم فروش مناسب، دسترسی به تامین کنندگان محصولات مورد نیاز و برخورداری از وبگاه با ظاهر و پشتیبانی مناسب از مهمترین شرایط شرکت در این جشنواره است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق رایانامه info@linkbazar.ir درخواست خود را ارسال کنند و یا جهت ارسال به دبیرخانه با شماره‌تلفن ۸۸۹۶۱۰۹۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری