امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

حسن اقوامی پناه سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان شد

کد خبر: 5830
زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ بعد از ظهر -
40 بازدید

تغییر فرمانداران به مرکز استان رسید؛

حسن اقوامی پناه سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان شد

 

پس از تغییر فرمانداران شهرستان های سرخه و گرمسار و آرادان، این بار تغییر فرمانداران در دولت سیزدهم به مرکز استان رسید تا با تغییر در فرمانداری سمنان، نیمی از فرمانداران استان سمنان در دولت سیزدهم تغییر کند.

 

سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان طی ابلاغی ” حسن اقوامی پناه ” را بعنوان ” سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان ” منصوب کرد.

 

در حکم انتصاب آقای اقوامی پناه آمده است :

جناب آقای حسن اقوامی پناه

سلام علیکم

با عنایت به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و نظر به مراتب تعهد تخصص و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان ” سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان ” منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان ، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) و با اهتمام به دیدگاه ها و برنامه های دولت حضرت آیت الله رئیسی از جمله ” عدالت محوری” ، ” انقلابی گری ” ، ” مردم داری” ، ” پاکدستی ” ، “فسادستیزی” ، ” قانون‌مداری” و تعامل سازنده با همکاران محترم در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید

سید محمد رضا هاشمی / استاندار سمنان

حسن اقوامی پناه کارمند رسمی وزارت کشور و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، متولد سال ۱۳۴۴ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته برنامه ریزی شهری می باشد .

از سوابق ایشان می توان به مدیر روابط عمومی استانداری سمنان، مدیر امور اداری استانداری سمنان، کارشناس پاسخگویی به شکایات استانداری سمنان، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان سمنان، معاون آموزشی و برنامه ریزی و معاون برنامه ریزی و نوسازی دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری استانداری و همچنین مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی ، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان اشاره کرد.

پیش از این مهدی صمیمیان عهده دار این مسئولیت بود.

اشتراک گذاری