امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

مدارس استان با تحلیل نتیجه امتحانات دانش‌آموزان حضوری می‌شود

کد خبر: 5953
زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ بعد از ظهر -
57 بازدید

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان؛

مدارس استان با تحلیل نتیجه امتحانات دانش‌آموزان حضوری می‌شود

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: حضور دانش آموزان در مدارس پس از تحلیل نتایج امتحانات اخیر آنها بررسی و اجرایی می‌شود.

 

محمد دستورانی روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: با اتمام امتحانات، نتایج آن در آموزش و پرورش استان سمنان تحلیل می شود و مقرر  است نقاط ضعف و عقب ماندگی دانش آموزان با تحلیل نتیجه امتحانات شناسایی شود و در ادامه فعالیت حضوری مدارس برای رفع آنها اقدام شود.

 

وی درباره آموزش حضوری مدارس بیان کرد: ساعات حضور دانش آموزان در مدارس به تدریج افزایش می یابد.
وی گفت: از ابتدای آذر ۱۴۰۰ آموزش مدارس در قالب نوبت بندی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب به صورت حضوری ارائه شد و امتحانات هم در تمام دوره های تحصیلی به صورت حضوری برگزار شد.
دستورانی به ادامه حضور دانش آموزان در مدارس پس از امتحانات اشاره کرد و گفت: در ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، توسط رییس جمهور و استاندار سمنان بر حفظ سلامت دانش آموزان تأکید فراوان شد و امیدواریم با توجه به بهبود شرایط و واکسینه شدن فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده آنان، بتوان در فضای سالم، تعلیم و تربیت بانشاط برقرار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از افرادی که تاکنون واکسن دریافت یا تکمیل نکرده اند خواست برای دریافت واکسن و بهبود شرایط حاکم بر جامعه اقدام کنند.
دستورانی در پاسخ به سئوالی که باتوجه به غیرحضوری بودن آموزش ها چه تسهیلاتی به دانش آموزان داده می شود، اظهار کرد: در امتحانات نهایی سال قبل و امسال و همچنین کنکور دانشگاه ها سطح دشواری سئوالات با توجه به کیفیت محتوای آموزش های ارائه شده و رعایت حال محصلان بود.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری