امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

رتبه اول استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال تاکنون در کشور

کد خبر: 6017
زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ بعد از ظهر -
45 بازدید

استاندار سمنان؛

رتبه اول استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال تاکنون در کشور

 

استاندار سمنان گفت: استان سمنان در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال تاکنون رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

 

سید محمدرضا هاشمی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری ابراز داشت: بر اساس گزارش اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه عملکرد استان‌ها در حوزه تسهیلات رونق تولید استان سمنان توانسته است بالغ بر ۱۴.۴ درصد پرداخت تسهیلات کل کشور را به خود اختصاص داده و در جایگاه اول بایستد.
وی ادامه داد: همت، تلاش و جدیت خوبی در استان سمنان مرتبط با امور کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در حوزه های صنعت، کشاورزی و معدن وجود دارد که باید با قدرت ادامه داشته باشد.
وی بیان کرد: بانک‌های عامل توجه ویژه در خصوص پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش برای سرمایه گذاران به منظور حمایت از تولید و تحقق رشد اقتصادی در استان سمنان داشته باشند.
استاندار سمنان تصریح کرد: تسهیلات بانکی بخشی از اعتبارات پیرو سفر رییس جمهور به استان سمنان است که امید است با پرداخت تسهیلات از محل مصوبات سفر و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، در آینده شاهد تحول چشمگیر در حوزه کشاورزی، صنعتی و معدنی استان باشیم.
وی یادآور شد: سفر رییس جمهور به استان سمنان، فرصتی ارزشمند بود و نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای استان در بخش های مختلف اختصاص یافت.
استاندار سمنان در پایان از زحمات تمامی دست اندرکاران کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و بانک‌های عامل استان به واسطه اقدامات مطلوب صورت گرفته در زمینه جذب اعتبارات تقدیر کرد.

 

منبع: استانداری سمنان

اشتراک گذاری