امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کاهش نرخ فرزندآوری، از توطئه ها و دسیسه های دشمنان است !!

کد خبر: 6067
زمان انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ بعد از ظهر -
43 بازدید
استاندار سمنان؛

کاهش نرخ فرزندآوری، از توطئه ها و دسیسه های دشمنان است !!

استاندار سمنان گفت: ناامید سازی مردم در راستای کاهش نرخ فرزند آوری و پیری جمعیت از دسیسه ها و حیله دشمنان نظام است که باید در این خصوص آگاه بوده و راهکار مناسب اندیشیده شود.

 

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: در راستای افزایش نرخ فرزند آوری و جوان سازی جمعیت، کارگروه ویژه عملیاتی نمودن این موضوع در استان تشکیل می شود.
وی ادامه داد: در این‌ مسیر و رسیدن به نتیجه مطلوب، ضرورت دارد از ظرفیت صاحبان اندیشه، نخبگان، صاحب نظران، فضای مجازی و صدا و سیما به بهترین شکل ممکن استفاده شود‌.
هاشمی با بیان اینکه قانون جوانی سازی جمعیت ابلاغ شده است، تاکید کرد: به منظور تحقق اهداف و اجرای قانون‌جوان سازی جمعیت، بسته های حمایتی برای فرزند آوری از قبیل مسکن و اشتغال و … برای جوانان باید فراهم شود.
وی اذعان داشت: فرزند آوری و جوانی جمعیت به عنوان یک تکلیف دینی، شرعی و قانونی، از سایر مباحث اقتصادی، اشتغال و … مهم تر و از اهم واجبات است.
هاشمی بیان داشت: صنعت گردشگری، بزرگترین صنعت با درآمد زودبازده است و توجه به امر صنایع دستی نظیر سفال یکی از راهکارهای توسعه این صنعت در استان است.
استاندار سمنان در پایان گفت: دبیرخانه سفال در راستای معرفی صنایع دستی از قبیل سفال و سفالگری در استان با محوریت فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تشکیل شود

 

منبع: استانداری سمنان

 

اشتراک گذاری