امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

افتتاح و کلنگ زنی ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد ریال در سمنان

کد خبر: 6203
زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸ بعد از ظهر -
42 بازدید

سرپرست فرمانداری سمنان؛

افتتاح و کلنگ زنی ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد ریال در سمنان

 

سرپرست فرمانداری سمنان گفت: ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتبار ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 

حسن اقوامی‌پناه  اظهار داشت: ۶۸ طرح عمرانی با اعتبار یکهزار و ۵۰۹ میلیارد ریال و ۴ طرح اقتصادی با اعتبار ۵۶۱ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در این شهرستان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی ١۲ طرح‌ با اعتبار ۴۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دهه فجر امسال در شهرستان سمنان آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: در مجموع ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال برای افتتاح طرح‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان سمنان در دهه فجر هزینه شد.
اقوامی‌پناه خاطرنشان کرد: ۸۴ طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در شهرستان سمنان به مناسبت دهه فجر امسال به وسیله ۲۰ دستگاه اجرایی برنامه‌ریزی و اجرا شد.
سرپرست فرمانداری سمنان اضافه کرد: تقویت امید و نشاط در جامعه، تقویت همبستگی، وحدت، صمیمیت و یکدلی رویکرد اصلی در برگزاری برنامه های دهه فجر امسال در شهرستان سمنان است.
وی یادآور شد: از مجموع طرح‌های عمرانی آماده افتتاح در دهه فجر امسال چهار طرح در زمینه آبرسانی، ۲ طرح در زمینه راه، ۴۶ طرح در زمینه عمران شهری و روستایی و ۹ طرح در زمینه زیربنایی و انرژی است.
سرپرست فرمانداری سمنان گفت: چهار طرح در زمینه آب، سه طرح در زمینه راه، یک طرح در بخش بهداشت و سه طرح در بخش زیربنایی و انرژی، بخشی از طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن به مناسبت دهه فجر آغاز می‌شود.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری