امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

افتتاح ۸۵ طرح در زمینه عمران و توسعه روستایی هزینه با اعتبار ۱۶۷ میلیارد ریال

کد خبر: 6221
زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ بعد از ظهر -
40 بازدید

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان؛

افتتاح ۸۵ طرح در زمینه عمران و توسعه روستایی هزینه با اعتبار ۱۶۷ میلیارد ریال

 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: ۸۵ طرح در زمینه توسعه و عمران روستایی به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۰ در روستاهای نقاط مختلف این استان افتتاح شد.

 

مهدی صمیمیان ابراز داشت: ۱۶۷ میلیارد ریال برای افتتاح ۸۵ طرح در زمینه عمران و توسعه روستایی هزینه شده است.
وی ادامه داد: احداث بوستان، بهسازی و روشنایی معابر، دیوار کشی ساحلی و اصلاح شبکه آبرسانی از جمله‌ طرح‌های آماده افتتاح در روستاهای استان سمنان به مناسبت دهه فجر است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: توسعه روستاها در اولویت برنامه‌ریزی‌ها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید دارد.
وی بیان کرد: عملیات اجرایی ۱۳۹ طرح با اعتبار یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال با کمک دستگاه‌های اجرایی در روستاهای استان سمنان به مناسبت دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
صمیمیان یادآور شد: گاز رسانی به روستاهای چاشم، خطیر کوه و روستاهای در مسیر از جمله طرح‌های شاخص است که عملیات اجرایی آن از دهه فجر امسال آغاز و طبق پیش‌بینی‌ها ظرف مدت ۲ سال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: طرح‌های آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی دستگاه‌های اجرایی در روستاهای استان سمنان به مناسبت دهه فجر مربوط به بخش‌های مختلف مانند بهداشت، برق، آبرسانی، راه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و منابع طبیعی و آبخیزداری است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: استان سمنان در کشور از لحاظ روستاهای دارای دهیاری رتبه اول را دارد و توسعه و نگهداشت جمعیت روستایی با ارتقای خدمات در اولویت دهیاری‌ها است.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری