امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

افتتاح و کلنگ زنی ۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴۹۶ میلیارد ریال

کد خبر: 6280
زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ بعد از ظهر -
46 بازدید

فرماندار مهدیشهر؛

افتتاح و کلنگ زنی ۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴۹۶ میلیارد ریال

 

فرماندار مهدیشهر گفت: ۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با صرف اعتبار ۲ هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 

عبدالرضا میقانی ابراز داشت: یکهزار و ۳۵۲ میلیارد ریال برای افتتاح ۴۴طرح عمرانی و ۲۸۲ میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری از سه طرح‌ اقتصادی هزینه و ۸۶۲ میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی پنج طرح‌ به مناسبت دهه فجر پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: افتتاح بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر با صرف اعتبار یکهزار و ۲۴۰ میلیارد ریال پس سال‌ها وقفه در تکمیل طرح از جمله طرح‌های شاخص بهره‌برداری شده در مهدیشهر است که به تفکیک برای ساخت بنا ۹۹۰ میلیارد ریال و برای تامین تجهیزات ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شد.
میقانی اضافه کرد: احداث گلخانه توت‌فرنگی به روش هیدروپونیک با صرف اعتبار ۱۹ میلیارد ریال، افتتاح واحد تولیدی در زمینه شیمیایی و تولید رزین با صرف اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر از جمله طرح‌های شاخص اقتصادی آماده بهره‌برداری به مناسبت دهه فجر است.
وی یادآور شد: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای چاشم، خطیرکوه و روستاهای مسیر با اعتبار اولیه ۵۶۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های شاخص کلنگ‌زنی مهدیشهر در دهه فجر امسال است.
وی خاطرنشان کرد: طبق گفته کارشناسان طرح بزرگ گازرسانی به روستاهای چاشم، خطیرکوه و روستاهای مسیر طی مدت ۲۴ ماه و تا ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.
میقانی اظهار داشت: ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و تکمیل کمربندی شهمیرزاد با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های شاخصی است که عملیات اجرایی آن از دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری