امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

هیچ گاه اجازه نمی‌دهیم افرادی وحدت و یکپارچگی موجود در استان را هدف قرار دهند !

کد خبر: 6463
زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶ بعد از ظهر -
39 بازدید

استاندار سمنان؛

هیچ گاه اجازه نمی‌دهیم افرادی وحدت و یکپارچگی موجود در استان را هدف قرار دهند !

 

استاندار سمنان گفت: امروز رمز موفقیت ما انسجام، وحدت و صمیمیت است و هیچ گاه اجازه نمی‌دهیم افرادی وحدت و یکپارچگی موجود در استان را هدف قرار دهند.

 

به‌ گزارش ایرنا، سیدمحمد رضا هاشمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح همزمان  ‌۴۸ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان که در مرکز همایش های دانشگاه دامغان برگزار شد، بیان کرد: فتنه‌های دهه های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ در جمهوری اسلامی ایران و منطقه با بصیرت مردم در نطفه خفه شد و در حال حاضر دشمن جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی را در پیش گرفته و وظیفه داریم با درایت با آن‌ها مقابله کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی ایران، در پزشکی، قدرت نظامی و دفاعی پس‌ از ۴۲ سال می‌درخشیم و هشتمین کشور دنیا در حوزه تامین و صادرات تجهیزات دفاعی هستیم.

هاشمی اظهار داشت: انقلاب اسلامی متکی به قدرت الهی، ولایت‌مداری، بصیرت و هوشیاری مردم است و بدون شک اگر در راه صحیح و مسیر ولایت حرکت نکنیم، صدمات جبران ناپذیری به کشور وارد می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمنان همواره به دنبال ایجاد مانع و تغییر مسیر انقلاب بودند که با ایستادگی مردم هیچ گاه نتوانستند به اهداف خود دست یابند و به لطف خدا و با حضور مردم با بصیرت ایران هر روز به عزت و ارزش این انقلاب افزوده شد.

استاندار سمنان گفت: نماینده دامغان اخلاق‌مدار و متدین است و زندگی‌ خود را در مسیر دفاع از کشور و انقلاب گذاشته است و همه ما مکلف به حفظ وحدت هستیم و باید بدانیم که دشمن به‌دنبال ایجاد تفرقه، فاصله و ناامیدی بین مردم و مسئولان است پس در این زمان اگر کسی ندای وحدت‌شکنی و ناامیدی سر دهد، خائن به نظام است.

منبع: ایرنا

پ ن : این درحالی است که این روزها روند انتصابات در استان سمنان باعث اعتراض شدید فعالین سیاسی و اجتماعی شهر های مختلف استان شده و این افراد نسبت به انتصابات اخیر در دولت سیزدهم معترضند !!

اشتراک گذاری