امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

چه پروژه هایی در دهه فجر امسال توسط شهرداری سمنان افتتاح شد؟!

کد خبر: 6559
زمان انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶ بعد از ظهر -
34 بازدید

شفافیت گزینشی شهرداری و شورای شهر سمنان ادامه دارد؛

چه پروژه هایی در دهه فجر امسال توسط شهرداری سمنان افتتاح شد؟!

 

در حالی حدودا ۱۰ روز از افتتاح همزمان ۴۳ پروژه شهرداری سمنان با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان می گذرد که شهرداری و شورای شهر سمنان هیچ اطلاعاتی از پروژه های افتتاح شده به رسانه ها اعلام نکرد و صرفا به اعلام دو عدد اکتفا کرده است.

 

شهرداری سمنان روز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ با حضور استاندار سمنان، اعضای شورای شهر و سایر مسئولین به طور همزمان ۴۳ پروژه خود را در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح کرد.

 

برخی از اعضای شورا با شعار شفافیت روی کار آمدند، اما مدعیان شفافیت در شورای شهر سمنان اکنون بسیاری از مسائل که جز بدیهی ترین مسائل شهری است را از مردم مخفی می کنند و با گزارش های تصویری فراوان سعی در پروپاگاندای رسانه ای دارند.

شهردار سمنان نیز امروز در حالی خبر از راه اندازی سامانه شفافیت در شهرداری سمنان را داده که شهرداری سمنان از شفافیت در بسیاری از امور پیش پا افتاده شهری غافل شده است.

اگر موضوعی تمام و کمال در سطح افکار عمومی مطرح شد و مردم با داشتن اطلاعات کافی توان قضاوت درباره آن موضوع را داشتند شفافیت است و خروجی‌اش حتما کاهش فساد، اما عکسش هم حتما نتیجه عکس خواهد داشت.

حال باید از اعضای شورای شهر و شهردار سمنان پرسید دلیل اعلام نکردن ۴۳ پروژه افتتاحیه شهرداری سمنان در دهه فجر چه بوده است؟

پیام گوی سمنان این آمادگی را دارد تا نسبت به درج گزارش روابط عمومی شهرداری سمنان در جهت تنویر افکار عمومی پیرامون ۴۳ پروژه افتتاح شده در دهه فجر امسال اقدام نماید.

اشتراک گذاری