امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در سمنان با تجلیل از منتخب‌ها پایان یافت

کد خبر: 6602
زمان انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ بعد از ظهر -
39 بازدید

رئیس انجمن موسیقی استان سمنان

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در سمنان با تجلیل از منتخب‌ها پایان یافت

 

 رئیس انجمن موسیقی استان سمنان گفت: اختتامیه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در استان شامگاه سه‌شنبه با تجلیل از پنج گروه منتخب از سمنان و تهران و یک گروه مهمان برگزار شد.

 

رحیم رنجبر محترم ابراز داشت: این دوره از جشنواره موسیقی رقابتی نبود بلکه پنج گروه برتر انتخاب شدند و به اجرا پرداختند.

 

وی افزود: گروه اول، گروه «جانان» به سرپرستی «مصطفی فرج‌آبادی» از شاهرود، متشکل از ۱۰ نوازنده و خواننده بود، همچنین گروه «هلال» متشکل از اتباع افغانستان به سرپرستی «فقیر احمد احمد» و متشکل از چهار نوازنده و خواننده نیز در شب اول جشنواره به اجرا پرداختند.

دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در استان سمنان گفت: گروه‌های «ارغوان» به سرپرستی «عباس ایزدی» و «نغمه‌پردازان» به سرپرستی «مهران امیدیان» از سمنان نیز به عنوان دومین و سومین گروه به اجرا پرداختند.

رنجبر محترم بیان کرد: گروه گیتار «تریو» به سرپرستی «پریناز حیدری‌نژاد» از تهران و گروه «روشنا» به سرپرستی «سعیده جباری» از سمنان نیز چهارمین و پنجمین گروه اجرا کننده در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در استان سمنان بودند.

وی افزود: اجرای گروه موسیقی «صبا» و یک گروه دونوازی سنتور و تنبک، هردو به سرپرستی «امیر رحمانیان» از سمنان و یک گروه دونوازی پیانو و فلوت به سرپرستی «فرید شاهسار» از شیراز نیز به دلیل ابتلای نوازندگان به ویروس کرونا لغو شد.

رئیس انجمن موسیقی استان سمنان گفت: در این جشنواره از ۲ پیشکسوت موسیقی استان «رامین صبری» نوازنده و مدرس دف و تنبک و «محمود مرادی‌حقیقی» نوازنده و مدرس نی تقدیر و تجلیل شد.

جشنواره موسیقی فجر استان سمنان هر سال به همت انجمن موسیقی استان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

هیات داوران سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر استان سمنان متشکل از «رنجبر محترم»، «صبری» و «فریدون فدایی» از اعضای هیات مدیره انجمن موسیقی استان سمنان بودند و این جشنواره از ۲۲ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ در  تالار «تئاتر شهر» سمنان برگزار شد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری