امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

از بودجه بادکنکی تا بودجه فضاپیمایی !!

کد خبر: 6709
زمان انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ بعد از ظهر -
63 بازدید

نقدی بر بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سمنان؛

از بودجه بادکنکی تا بودجه فضاپیمایی !!

 

چندی پیش مرتضی نژاد شهردار سمنان لایحه بودجه ۹۹۹ میلیارد تومانی خود را به شورای شهر تقدیم کرد و شورای شهر سمنان پس از بررسی بودجه در کمیسیون های مختلف شب گذشته بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی را برای شهرداری سمنان مصوب کرد.

 

در پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر سمنان پس از بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سمنان، با اعلام خراسانیان رییس شورای شهر سمنان، شورای شهر سمنان بودجه هزار و دویست میلیاردی را برای شهرداری سمنان مصوب کرد.

 

بودجه شهرداری سمنان نسبت به سال گذشته حدودا ۲ برابر شده است و باید دید آیا شهرداری سمنان می تواند این بودجه را تحقق بخشد؟

اما در این باره نکته ای که بسیار جلب توجه می کند سخنان مهدی خراسانیان رییس شورای شهر فعلی سمنان در گذشته ای نه چندان دور است.

خراسانیان در دور قبل شورای شهر در پی افزایش بودجه ۹۸ شهرداری سمنان از ۲۷۷ میلیارد به ۵۰۰ میلیارد تومان آن را بادکنکی، تبلیغاتی و تخیلی خوانده بود !!!

وی در تبلیغات انتخاباتی خود برای دوره فعلی شورای شهر از پایان دادن به دوران تدوین بودجه‌های بادکنکی و تبلیغاتی در شهرداری سمنان خبر داده بود و شفاف سازی بودجه را به مردم وعده داده بود!!!

حال باید دید اکنون که خراسانیان سکاندار ریاست شورای شهر سمنان است و شورای شهر بودجه ای ۱۲۰۰ میلیارد تومانی را برای شهرداری سمنان مصوب نموده، آیا باز هم خراسانیان بودجه مصوب شده را بادکنکی و تبلیغاتی و تخیلی عنوان خواهد کرد؟

بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سمنان نسبت به سال گذشته، حدودا ۲۰۰ درصد رشد کرده و مرز بودجه بادکنکی را با بودجه فضاپیمایی جابجا کرده است.

اشتراک گذاری