امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

دریافت وام رونق تولید توسط ۵۷ درصد از صنایع معرفی‌شده به بانک‌های استان

کد خبر: 6695
زمان انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ بعد از ظهر -
63 بازدید

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان؛

دریافت وام رونق تولید توسط ۵۷ درصد از صنایع معرفی‌شده به بانک‌های استان

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: طبق آمار و اطلاعات تا امروز ۵۷ درصد از طرح های معرفی شده صنعتی و کشاورزی به بانکهای عامل استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

 

محمد حمیدی روز یکشنبه در دویست و چهل و چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن یادگار امام(ره) استانداری گفت:  ۴۵ طرح صنعتی و کشاورزی برای دریافت ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانکهای عامل معرفی شدند.

 

وی با اشاره به اینکه در این جلسه ۸ طرح صنعتی برای دریافت ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شدند افزود: با پرداخت این  تسهیلات، ۳۸۲ فرصت شغلی تثبیت و ۵۳ فرصت شغلی جدید نیز ایجاد می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان اضافه کرد: همچنین ۳۷ طرح بخش کشاورزی نیز برای دریافت ۷ میلیارد و ۳۴۶میلیون تومان تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شدند که با این طرح ها، زمینه اشتغال ۱۲ نفر فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و ۴۹ طرح صنعتی و کشاورزی در استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به میزان ۵۰ هزار و ۵۸۵ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند، افزود:  ۷۹۸ طرح از طرح های معرفی شده به بانک ها، تاکنون مبلغ ۲۸ هزار و ۷۹۸ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

وی بیان کرد که ۲۵۱ طرح صنعتی و کشاورزی در استان سمنان به اعتبار تسهیلاتی ۲۱ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال، برای دریافت تسهیلات در دست بررسی بانکهای عامل قرار دارد.

حمیدی گفت: در خصوص تامین ‌مالی زنجیره ای، کمیسیون‌ هماهنگی بانکهای استان سمنان تبیین این مساله را در دستور کار قرار دهد و تاکید می شود تا همچنان در چارچوب قوانین، در راستای گره‌گشایی از مشکلات صاحبان صنایع و سرمایه گذاران تلاش شود.

اشتراک گذاری