امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

بازگشایی پیاده‌راه امام موقتی ا‌ست !!!

کد خبر: 6715
زمان انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ بعد از ظهر -
41 بازدید

معاون عمرانی استاندار سمنان؛

بازگشایی پیاده‌راه امام موقتی ا‌ست !!!

 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیز در سطح شهرها بر عهده شهرداری ها بوده و لازم است تا در راستای حفظ جان مردم، در این خصوص اقدام‌کنند.
حمیدی، معاون ‌هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان روز دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با بیان اینکه طرح بازگشایی مجدد خیابان امام(ره) در راستای توجه به‌ معیشت مردم، به صورت موقت و دارای الزاماتی بوده است، گفت: ارائه گزارش تحلیلی از اجرای طرح بازگشایی مجدد خیابان امام(ره)، توسط پلیس راهور و شهرداری در دستور کار قرار گیرد و نسبت به بررسی و واکاووی ابعاد و میزان اجرای تعهدات و الزامات از سوی متولیان اقدام شود.
وی ادامه داد: نیاز است تا بررسی این موارد و اجرای ملزومات توسط متولیان امر و کسبه و اصناف خیابان در دستور کار قرار گیرد، در این ‌خصوص حفظ جان و سلامت مردم برای ما دارای اهمیت بوده و در اولویت نسبت به سایر موارد قرار دارد.
حمیدی اذعان داشت: در جلسه گذشته مقرر شد در خصوص پارک‌ خودرو های سنگین در شهرستان های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان، محل های برای ایجاد پارکینگ در ورودی شهرها توسط شهرداری ها تعبیه شود.
وی تصریح کرد: بررسی نحوه برخورد با مجروحان تصادفی در سطح شهرها در بیمارستان ها و مراکز درمانی و کیفیت ارائه خدمات به این افراد، امری ضروری است که باید توسط دانشگاه های علوم‌ پزشکی، ضمن تبیین و تشریح عملکرد، ارتقاء سطح آن در دستور کار قرار گیرد.
معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا بیمارستان های استان در بخش اورژانس، به صورت ویژه و آنلاین افرادی را برای خدمت رسانی فوری به افراد تصادفی و بد حال در نظر بگیرند.

پ ن ۱: هاشمی استاندار سمنان در آستانه سفر رییسی رییس جمهور به سمنان در اظهار نظری گفته بود در بحث پیاده راه امام(ره) رضایت اکثریت مردم سمنان در این خصوص تامین شود و این در حالی است که در نظرسنجی های صورت گرفته در شبکه های مجازی حدودا ۸۰ درصد از مردم به پیاده راه شدن کامل این محور رای داده بودند.

 

پ ن ۲: طبق مصوبه شورای ترافیک، شهرداری سمنان متعهد شده بود تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تمام نواقص طرح و زیرساخت هایی که می بایست شهرداری بر اساس طرح و صورتجلسه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ شورای ترافیک شهرستان انجام دهد را به سرانجام برساند. آیا شهرداری سمنان تعهدات لازمه را تا کنون انجام داده اند؟

 

اشتراک گذاری