امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

آیا خراسانیان پس از ۹۰ روز دعوت فخری به مناظره را می پذیرد؟

کد خبر: 6791
زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰ بعد از ظهر -
163 بازدید

مناظره فخری و خراسانیان به کجا رسید؟

آیا خراسانیان پس از ۹۰ روز دعوت فخری به مناظره را می پذیرد؟

 

آذر امسال بود که خراسانیان رییس شورای شهر سمنان  در نشست خبری خود گفت: در بازرسی پرونده زیاد دارم اما همه را تبرئه شدم، دلیل رد صلاحیت من شخص آقای فخری است و ایشان داشت در جایی منافع مردم را پایمال می کرد و ما یک ناز شصتی بهش نشان دادیم و ایشان افتاد روی دنده لج.

 

خراسانیان در ادامه افزود : البته ” آقا ” هم نمی خواهم به فخری بگویم، چون خیلی به شهر صدمه زد !!!

 

این گفته های خراسانیان  با واکنش شدید فخری فرماندار سابق سمنان در همان روز همراه بود.

فخری در جوابیه ای گفت: فرافکنی نکنید!!! قانون اجازه نمی دهد دلایل رد صلاحیت افراد را بگویم . هیات اجرایی ۱۱نفر هستند واعلام نظر برای صلاحیت افراد با رای گیری مخفی صورت می گیرد،فرماندار هم یک رای از یازده رای را دارد، پس فرماندار به تنهایی نمی تواند فردی را تایید یا رد کند!!!

وی گفت: ضمنا ملاک و معیار هیات اجرایی استعلام از مراجع چهارگانه است و ایشان با رای مخفی و قاطع هیات اجرایی رد صلاحت شد که ربط دادن ردصلاحیتش به نظر شخصی فرماندار فرافکنی است !!!

فرماندار سابق سمنان خاطر نشان کرد: اگر ایشان صداقت دارد بگوید کجا منافع مردم لگد مال شده و چرا تاکنون سکوت کرده است؟؟؟ آقای خراسانیان چه ضرب شصتی نشان داده که کسی خبر ندارد؟!!

فخری در انتهای جوابیه خودش از خراسانیان جهت برگزاری مناظره دعوت کرد و گفت: حاضرم درحضور بزرگان، موثرین و معتمدین عزیز سمنان درخصوص عملکرد ۹ ماهه خودم، مسائل انتخابات و مدیریت شهری و همچنین پیرامون دو پروژه کاروانسرای شاه عباسی سمنان و پیاده راه خیابان امام (ره ) و نقش افرادی که کار شکنی و سیاسی کاری نمودند، با ایشان و هر شخص دیگری مناظره کنم!

حالا در حالی که حدودا ۹۰ روز از این موضوع می گذرد مهدی خراسانیان رییس شورای شهر سمنان هیچ واکنشی نسبت به برگزاری این مناظره نداشته است.

باید دید آیا خراسانیان که در ایام انتخابات شورای شهر همه افراد را به مناظره دعوت می کرد، اکنون دعوت فخری جهت برگزاری مناظره را می پذیرد؟

پ ن: پایگاه خبری پیام گوی سمنان در راستای شفافیت و تنویر افکار عمومی آماده برگزاری مناظره حضوری یا مجازی با حضور اصحاب رسانه و موثرین شهر سمنان، پیرامون موضوعات بیان شده می باشد.

 

اشتراک گذاری