امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بدهی معوق ۳۷۰ میلیون تومانی ۴۱ جایگاه سوخت استان سمنان

کد خبر: 6780
زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶ بعد از ظهر -
41 بازدید

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان؛

بدهی معوق ۳۷۰ میلیون تومانی ۴۱ جایگاه سوخت استان سمنان

 

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: ۴۱ جایگاه سوخت سی‌ان‌جی معوقات خود را به شرکت گاز استان پرداخت نکرده‌اند و انتظار می‌رود در پرداخت بدهی خود تسریع کنند.

 

علیرضا اعوانی ابراز داشت:۴۱ جایگاه‌ سوخت استان سمنان سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بدهی معوقه به شرکت گاز استان دارند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: ۴۳ جایگاه عرضه گاز سی ان جی در استان وجود دارد  که از این تعداد ۴۱ جایگاه بدهی معوقه دارند.

اعوانی اضافه کرد: جایگاه های سوخت سی ان جی به صورت نقدی بهای خدمات ارائه شده را از مشتریان دریافت می کنند و نباید در پرداخت بدهی خود به شرکت گاز استان سمنان تعلل کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بیان کرد: بدهی مشترکان در بخش خانگی، صنعتی و دستگاه‌های دولتی به شرکت گاز استان حدود یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که ۳۰ درصد از طلب شرکت گاز استان سمنان مربوط به بخش خانگی و بقیه مربوط به دیگر بخش‌ها است.

اعوانی خاطرنشان کرد: وصول مطالبات در شرایط اقتصادی کنونی سبب رفع مشکلات می‌شود بنابراین این امر مهم باید  بیش از پیش مورد توجه مسوولان قرار بگیرد و مشترکان خانگی نیز نسبت به پرداخت بدهی خود اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: طرح امید مربوط به پرداخت‌ها برای گاز مصرفی حذف شد و بنا بر مصوبه هیات دولت از این پس مشترکان پرمصرف مشمول پرداخت افزایش بها می‌شوند، مشترکانی که مصرف خود را کاهش ندهند به دلیل پرمصرفی مشمول تخفیف افزایش بها نمی‌شوند و  تعرفه محاسبه گازبهای مصرفی مشترکانی که کم مصرف باشند نیز تغییر نخواهد کرد و ۶۶ درصد مشترکان استان مشمول تغییر تعرفه نمی‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: این شرکت به ۳۰۸ هزار مشترک  ارائه خدمت می‌کند و اکنون میانگین برخورداری خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی ۹۸ درصد است و پرداخت به موقع مشترکان در توسعه گازرسانی و ارتقای خدمات موثر است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری