امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

سمنان، ایستگاه سومین کاروان خدمت

کد خبر: 6835
زمان انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ بعد از ظهر -
43 بازدید

سمنان، ایستگاه سومین کاروان خدمت؛

از نارضایتی در اطلاع رسانی عمومی تا رعایت نسبی پروتکل های کرونایی

 

سومین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره استاندار سمنان و مدیران کل ستادی و اجرایی استان با مردم شهرستان سمنان برگزار شد.

 

مسجد الزهرا (س) سمنان میزبان سومین کاروان خدمت مسوولان اجرایی استان سمنان در دولت سیزدهم بود و این دیدار از ساعت ۸ صبح تا نماز ظهر ادامه داشت.

 

اولین و دومین کاروان خدمت مسوولان استان پیش از این در شهرستان‌های آرادان و شاهرود برگزار شده بود که دومین کاروان خدمت استان سمنان با سفر استاندار و ۳۸ مدیرکل دستگاه‌های اجرایی استان به شهرستان شاهرود در ۲۷ بهمن‌ماه امسال رقم خورد و نخستین کاروان خدمت نیز پیشتر و با حضور حدود ۴۰ تن از معاونین و مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان در شهرستان آرادان برگزار شده بود.

پ ن ۱: اطلاع رسانی عمومی ضعیف از برگزاری این دیدار موجب اعتراض بسیاری از شهروندان سمنانی شده بود و آن ها از برگزاری این دیدار اظهار بی اطلاعی می کردند.

پ ن ۲: شهرستان سمنان هم اکنون در نقشه کرونایی کشور به رنگ قرمز است و پروتکل های کرونایی و فاصله گذاری اجتماعی در این دیدار تا حدی نسبی رعایت شده بود !!

پ ن ۳: عدم حضور و همراهی گلرو نماینده مجلس نیز از دیگر نکات این جلسه بود که احتمال می رود علت آن تداخل با برگزاری جلسات فشرده مجلس پیرامون بررسی بودجه و برجام باشد.

اشتراک گذاری