امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

آموزش دانش‌آموزان در مهدیشهر و سرخه مجازی شد

کد خبر: 6959
زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ بعد از ظهر -
29 بازدید

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان؛

آموزش دانش‌آموزان در مهدیشهر و سرخه مجازی شد

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش دانش‌آموزان استان در ۲ شهرستان مهدیشهر و سرخه از شنبه چهاردهم اسفند تا پایان هفته به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

محمد دستورانی اظهار داشت: شهرستان‌های مهدی‌شهر و سرخه از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارند و بر این اساس آموزش دانش‌آموزان در این دو شهرستان طی هفته پیش رو به صورت مجازی دنبال می‌شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سمنان و آرادان در وضعیت نارنجی کرونایی و میامی و گرمسار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، آموزش دانش‌آموزان به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی دنبال می‌شود.

دستورانی تصریح کرد: برنامه فعالیت مدرسه‌ها در مناطق نارنجی و زرد کرونایی به شکل ترکیبی (حضوری و مجازی) در قالب نوبت‌بندی و با رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

وی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های حضوری، عملی و کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و دبیرستان‌های کاردانش و کلاس‌های کم‌جمعیت در دوره ابتدایی مربوط به طرح جبران و تثبیت یادگیری در تمام نقاط شهری، روستایی و عشایری شهرستان سرخه و مهدی‌شهر مورد تأکید است.

وی خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تهویه مناسب و جلوگیری از تجمع و ازدحام مدنظر اولیای مدرسه‌ها باشد و درصورت ابتلای معلم یا دانش‌آموزان به کرونا، فعالیت همان کلاس و درصورت لزوم برنامه کل مدرسه برای یک هفته به شکل مجازی ارائه و پیگیری شود ضمن اینکه حضور کادر اداری و اجرایی مدرسه‌ها در محل کار الزامی است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری