امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳

ارسال پیامک رعایت حجاب به شهروندان حاضر در اطراف فرودگاه

کد خبر: 14097
زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ بعد از ظهر -
137 بازدید

تنها فعالیت دو فرودگاه تعطیل استان سمنان؛

ارسال پیامک رعایت حجاب به شهروندان حاضر در اطراف فرودگاه

 

تعدادی از مخاطبین پایگاه پیام گوی سمنان با راسال پیامی به این شبکه اطلاع رسانی از ارسال پیامک رعایت حجاب توسط دو فرودگاه تعطیل استان سمنان خبر دادند.

 

دو فرودگاه بین المللی سمنان و شاهرود که چند سالی است در تعطیلی مطلق به سر می برند گویا این روزها در زمینه تذکر حجاب فعال شدند.

 

پیامکی که باعث مضحکه شدن این دو فرودگاه تعطیل از سوی مخاطبین شده است، مخاطبی با ارسال پیامک فرودگاه شاهرود گفت: در حال سفر به سمت مشهد بودیم که هنگام عبور از مقابل فرودگاه شاهرود این پیامک برای من ارسال شد و وقتی از سایر سرنشینان درباره فعالیت این فرودگاه پرسیدم آن ها گفتند این فرودگاه چند سال است تعطیله. خوبه خدا رو شکر کارمنداش بیکار ننشستند و حداقل یه پیامک می فرستند!!

شخصی دریگر از سمنان با ارسال پیامک فرودگاه سمنان گفت: در پارک سوکان در حال ورزش کردن بودیم که برای من و دوستانم این پیامک اومده!

اما باید پرسید آیا واقعا تنظیم این پیامک برای یک محدوده معقول و غیر فعال کردن آن در زمانی که پروازی وجود ندارد، چه کار سختی است؟ باید گفت مدیران دولت پر مدعای رئیسی مرزهای برنامه‌ریزی و مدیریت و عدم اتلاف بیت‌المال را جابجا کرده‌اند.

فرودگاهی که دغدغه راه‌اندازی پرواز و مسافر ندارد اما دغدغه بی‌حجاب دارد…

اشتراک گذاری