امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

سرمایه‌گذاری ۴۴۰۰ میلیارد تومانی صنایع سمنان با ایجاد ۴۹۰۰ شغل

کد خبر: 14137
زمان انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ بعد از ظهر -
36 بازدید

معاون امور صنایع اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان؛

سرمایه‌گذاری ۴۴۰۰ میلیارد تومانی صنایع سمنان با ایجاد ۴۹۰۰ شغل

 

معاون امور صنایع اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: صنعتگران استان در یکسال گذشته با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی زمینه اشتغال بیش از چهار هزار و ۹۰۰ نفر را فراهم کردند.

 

حمیدرضا قدس روز یکشنبه به رسانه ها ابراز داشت: ۲۲۱ واحد صنعتی استان سمنان طی یکسال گذشته با سرمایه‌گذاری حدود چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروانه بهره‌برداری دریافت کردند و مشغول به فعالیت شدند که زمینه اشتغال حدود چهار هزار و ۹۰۰ نفر را در استان فراهم کردند.

 

وی تصریح کرد: از بهمن ماه سال گذشته تا بهمن ۱۴۰۱ برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کردند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با اشتغال حدود ۱۷ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

قدس با بیان اینکه در یکسال گذشته هزار و ۷۴ مجوز صنعتی در استان صادر شد گفت: ۲۲۱ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۸۵۳ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کردند.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان اظهار داشت: طی پایش صورت گرفته از واحدهای تولیدی استان تا کنون هزار و۹۴۷ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان منجر به اشتغال بیش از ۵۸ هزار نفر شده اند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری