امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان؛

موافقت با واگذاری یکی از ۲ تیم دسته یکی فوتبال ساحلی استان !!!

فروش یکی از ۲ تیم فوتبال ساحلی شهرستان سمنان در لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران، به منظور یکپارچه‌سازی و تمرکز بر تقویت فقط یک تیم در سمنان، مورد موافقت قرار گرفت.
کد خبر: 16424
زمان انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ بعد از ظهر -
3098 بازدید

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان؛

موافقت با واگذاری یکی از ۲ تیم دسته یکی فوتبال ساحلی استان !!!

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: فروش یکی از ۲ تیم فوتبال ساحلی شهرستان سمنان در لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران، به منظور یکپارچه‌سازی و تمرکز بر تقویت فقط یک تیم در سمنان، مورد موافقت قرار گرفت.

 

سید محمدتقی علوی ابراز کرد: ۲ تیم فوتبال ساحلی از سمنان سهمیه حضور در لیگ دسته یک کشور دارند که یکی از تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی، چندی پیش درخواست فروش امتیاز داد که ابتدا مخالفت و سپس مقرر شد تامین مالی از طریق جذب حامی در دستور کار قرار گیرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: طبق قانون هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان نمی‌توانند تیم‌داری کنند و این مساله ممنوعیت قانونی دارد.

 

وی بیان کرد: با بخش‌های مختلف از جمله اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، اتاق اصناف و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان برای جذب حامی مالی مکاتبه و پیگیری‌هایی انجام شد، اما در استان سمنان برای حمایت مالی از تیم‌ها رغبتی دیده نشد.

علوی اضافه کرد: بر این پایه، نشستی با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان درباره تعیین وضعیت تیم دسته یکی فوتبال ساحلی در سمنان برگزار و با توجه به شرایط و امکانات موجود، بر مساله یکپارچه‌سازی و تمرکز بر حمایت از یکی از ۲ تیم‌ دسته یکی فوتبال ساحلی در سمنان توافق شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، نمی‌خواهیم ۲ تیم وجود داشته باشد که به دلیل مشکلات، به نتایج مطلوب دست نیابند و تبدیل به زنگ تفریح برای تیم‌های دیگر شوند، از این رو تصمیم بر فروش یک تیم گرفته شد تا تمرکز و حمایت، متناسب با امکانات شهر، فقط بر یک تیم معطوف باشد.

وی ادامه داد: انجام امور اداری و ادامه موافقت‌ها در زمینه فروش تیم دسته یکی فوتبال ساحلی سمنان بر عهده هیات فوتبال استان و باشگاه است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *