امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان؛

اداره ۱۳ هیات ورزشی استان با سرپرست و ۱۳ هیات ورزشی استان نیز بدون تکلیف!

اکنون ۱۳ هیات ورزشی استان سمنان بدون تکلیف هستند و ۱۳ هیات ورزشی استان نیز به صورت سرپرستی اداره می‌شوند.
کد خبر: 17365
زمان انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ بعد از ظهر -
279 بازدید

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان؛

اداره ۱۳ هیات ورزشی استان با سرپرست و ۱۳ هیات ورزشی استان نیز بدون تکلیف!

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: برگزاری ۲۵ مجمع انتخاباتی هیات‌های ورزشی استان برای امسال برنامه‌ریزی و اکنون با گذشت کمتر از نیمی از سال ۶ مجمع برگزار شده است.

 

مجید محمدی ابراز کرد: اکنون ۱۳ هیات ورزشی استان سمنان بدون تکلیف هستند و ۱۳ هیات ورزشی استان نیز به صورت سرپرستی اداره می‌شوند.

 

وی ادامه داد: قوانین آیین‌نامه انتخاب رییس هیات ورزشی از جمله عوامل تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی است که درخواست اصلاح برخی قوانین از جمله منع حضور بازنشستگان به عنوان داوطلب رییس هیات به مسوولان ملی اعلام شده است.

 

وی تصریح کرد: ۱۸ پیشنهاد برای اصلاح آیین‌نامه مجمع انتخاباتی هیات‌های ورزشی و ۱۰ نامه برای اصلاح دستور العمل داوطلبی بازنشستگان به صورت مکتوب به مسوولان ملی ارسال شد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: ۵۰ تیم استان در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، فوتسال و هندبال در لیگ برتر تا دسته سه مناطق فعال هستند و سال ۱۴۰۰ حدود ۷۳ میلیارد ریال به توسعه ورزش قهرمانی کمک شد و با حمایت همه‌جانبه از تیم‌های ورزشی در سال گذشته، استان سمنان پنج پله ارتقا ورزشی داشت.

وی یادآور شد: ۷۵۰ باشگاه ورزشی در استان سمنان فعال است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون پنج باشگاه برای رسیدگی در زمینه گرانفروشی به اداره‌ کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

محمدی با بیان اینکه تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی پارا آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ چین از جمله اقدام‌ها در حوزه ورزش قهرمانی استان سمنان است، ابراز کرد: ۲ نفر از ورزشکاران و مربی بانوان در بازی‌های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳ حضور دارند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *