امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان؛

فعال ستاد انتخاباتی رئیسی و مدیر دولت روحانی بودم!!!

به مدیر کل تامین اجتماعی پیشنهاد سرپرستی هیات کوهنوردی را دادم
کد خبر: 20260
زمان انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹ بعد از ظهر -
374 بازدید

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان؛

فعال ستاد انتخاباتی رئیسی و مدیر دولت روحانی بودم!!!

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در نشست خبری گفت:
فعال ستاد انتخاباتی رئیسی و مدیر دولت روحانی بودم/به مدیر کل تامین اجتماعی پیشنهاد سرپرستی هیات کوهنوردی را دادم
دبیر سرویس ورزشی روزنامه پیام: ۳۰ سوال تقدیم می شود که درخواست داریم در کمترین زمان ممکن پاسخ دهید
به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر نشست خبری سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اصحاب رسانه و خبرگزاری های استان سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان سید محمد تقی علوی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان سمنان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام چهل و پنجمین سالروز پیرزوی انقلاب اسلامی و با تمجید از نامگذاری دهه فجر ۱۴۰۲ به نام جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن، اظهار کرد: ایام مبارک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر یکی از مناسب ترین فرصت های سال برای خدمت رسانی بیشتر مسئولان و دستگاه های اجرایی به مردم و شهروندان در تمامی حوزه ها می باشد و شایسته است که در این ایام شادی و سرور، بهترین خدمات به هموطنان ارائه شود.
وی افزود: در همین راستا و در جهت جلب رضایت مردم شریف استان به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز همچون سال های گذشته، با تنوع بخشی و مشارکت مردمی برنامه های ویژه ای را برای این ایام تدارک دیده است.
علوی با بیان این که مجموعا در دو حوزه ورزش و حوزه جوانان شاهد اجرای ۳۸۰ برنامه در دهه فجر ۱۴۰۲ خواهیم بود، گفت: ۳۵۰برنامه در حوزه های ورزش قهرمانی ، همگانی و روستایی و ۳۰برنامه نیز در حوزه فرهنگی و جوانان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در بخش ورزش قهرمانی برنامه هایی از جمله برگزاری مسابقات ورزشی در رده های سنی مختلف و رشته های گوناگون، فستیوال ورزش رزمی، میزبانی اردوی های تیم ملی و مسابقات کشوری، مسابقات کارکنان دستگاه اجرایی، برگزاری لیگ باشگاههای والیبال استان ، اجرای کارگاه های آموزشی ورزشی و اجرای بیش از ۵ طرح ابلاغی وزارت ورزش و جوانان و… اجرایی خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: همایش های متعددی در اقصی نقاط استان از جمله پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی خانوادگی ، جشنواره های ورزش همگانی، مسابقات جام پرچم (مینی فوتبال؛ پرتاب وزنه؛ کاراته) در روستاهای کم برخوردار، گذرگاه ورزش، راه اندازی پویش های مختلف با محوریت ورزش و خانواده، دوره های عمومی ورزشی و … نیز در بخش ورزش همگانی انجام می گیرد.
وی به ۳۰برنامه فرهنگی و امور جوانان اشاره کرد و گفت: نشست جوانان با مسئولان، برپایی نمایشگاه هنری، اعزام به اردوی راهیان پیشرفت ، برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره رایگان در موضوعات اجتماعی و خانواده، دیدار با جانبازان و خانواده گرانقدر شهدای ورزشکار و تکریم و تجلیل از این عزیزان، اجرای جشنواره های فرهنگی هنری، ادای احترام و غبار روبی مزار شهدای گرانقدر در تمام شهرستانها، جلسات تخصصی در حوزه جوانان، اجرای نمایش ها و مراسمات مذهبی و … از برنامه های اداره کل در حوزه فرهنگی و امور جوانان است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات مطلوبی در حوزه ورزش استان صورت گرفته است؛ افزود: سرانه ورزشی استان در دولت سیزدهم ۴ درصد افزایش یافته است.
علوی از تحقق تمامی مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان خبر داد و اضافه کرد: جذب اعتبارات در دور نخست سفر ریاست جمهوری بسیار مطلوب بود.
وی خاطرنشان کرد: در دور نخست سفر ریاست جمهوری ۲۳ پروژه در حوزه ورزش تعریف شد که ۶ پروژه بزرگ بود و ازاین تعداد چهار پروژه تکمیل شده، تعداد زیادی چمن مصنوعی بود که اجرایی شدند و ۲ پروژه دیگر نیز در سفر دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان منتفع خواهند شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در ۲ و نیم سال گذشته تعداد ۳۶ مدال آسیایی، جهانی و ملی از سوی ورزشکاران استان سمنان به دست آمد افزود: کسب نخستین مدال نقره بازی آسیایی توسط «دنیا آقایی» بانوی قهرمان از جمله این افتخارات است.
علوی اضافه کرد: کسب نخستین مسابقات پاراسیایی، کسب ۵ نشان توسط بانوی ورزشکار فاطمه سعیدی، کسب مدال پاراتیراندازی در کشور کره جنوبی، کسب مدال قهرمانی در رشته بدنسازی از سوی ورزشکاران الزامی به مسابقات اسپانیا از مهم‌ترین این افتخارات است.
وی در بخش دیگری به تجهیز ۴۰ خانه ورزش روستایی استان در این دولت اشاره و اظهار کرد: تعداد خانه های ورزش روستایی با ۴۰ خانه‌ای که در دولت دکتر رئیسی تجهیز شد به ۲۴۷ خانه افزایش یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه امسال برای اولین‌بار به ۴۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان رسیدیم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته استان از ۶.۳ درصد جمعیت استان نیز گذشته است.

 

وی از برگزاری ۱۶ جشن وصال در استان در حوزه ازدواج جوانان خبر داد و افزود: علاوه بر این ۱۳۴ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ نیز در اختیار باشگاه‌های خصوصی استان قرار گرفته است.
گفتنی است مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه پیام مبنی بر اینکه شما در گفتگویی اعلام کرده اید که در دولت قبلی هم طرز فکر دولت فعلی را داشتید و می دانستید که این دولت (دولت خودمان)بر سر کار خواهد آمد ، گفت : بله ،من چنین گفتگویی را انجام دادم من از زمان دولت آقای احمدی نژاد مدیر کل شدم و در دولت آقای روحانی هم مدیر بودم و طرز تفکر من همانند دولت آقای رئیسی بود و چون سرباز نظام هستم به نحو احسن مدیریت خود انجام وظیفه کردم و نظر شخصی من چیز دیگری بود حتی در زمان انتخابات ریاست جمهوری خارج از کار اداری در ستاد آقای رئیسی هم فعالیت داشتم
علوی در پاسخ سوال دیگر مبنی بر پیشنهاد به مدیر کل تامین اجتماعی برای ریاست هیات کوهنوردی با توجه حضور همسرتان به عنوان کارمند در این اداره گفت : از آنجایی که مدیر کل تامین اجتماعی علاقمند به رشته کوهنوردی هستند و با توجه به پایان گرفتن دوره رئیس هیات کوهنوردی استان به ایشان پیشنهاد سرپرستی هیات داده شد ولی ایشان نپذیرفت و گفت در انتخابات هیات کوهنوردی شرکت خواهد کرد که در ادامه دبیر سرویس ورزشی روزنامه پیام گفت: پس از الان با توجه به سابقه نوع برگزاری انتخابات باید ایشان را رئیس هیات بدانیم
مرتضی دهرویه در پایان گفت با توجه به وقت اندک جلسه بیش از سی سوال را به دفتر شما ارسال خواهیم کرد که امیدواریم در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهید

 

منبع: روزنامه پیام

 

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *