امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
گذری و نظری هفته / طنز سیاسی اجتماعی به قلم مسعود کلاهی

تاریخ انقضا کارت های هدیه را چک کنید!!

پس از انتشار کلیپ اهدای کارت هدیه توسط مسئولان در شرق استان، واکنش های فراوانی در سطح استان و حتی کشور صورت گرفت. سیل جمعیت سه دهک بالای مردم، در جای جای استان، درخواست سفر این عزیزان به مناطق خود نموده اند تا از باب تیمن و تبرک از این هدایا بهره مند گردند. حضور نماینده شرقی استان هم از الزامات این سفر عنوان شده است
کد خبر: 503
زمان انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ بعد از ظهر -
3219 بازدید

گذری و نظری هفته / طنز سیاسی اجتماعی به قلم مسعود کلاهی

تاریخ انقضا کارت های هدیه را چک کنید!!

پس از انتشار کلیپ اهدای کارت هدیه توسط مسئولان در شرق استان، واکنش های فراوانی در سطح استان و حتی کشور صورت گرفت.

 

سیل جمعیت سه دهک بالای مردم، در جای جای استان، درخواست سفر این عزیزان به مناطق خود نموده اند تا از باب تیمن و تبرک از این هدایا بهره مند گردند. حضور نماینده شرقی استان هم از الزامات این سفر عنوان شده است و در نامه درخواست ها، بر هیئت محترم استانداری ارجحیت دارد تا با جدیدترین متدهای دلبری آشنایی پیدا کنند.

 

سه دهک پایین مردم استان خصوصا آنان که اندکی پول برای خرید گوشت کم آورده اند، درخواست سفر آقایان به مناطق خود نموده اند تا با دریافت کارت هدیه بتوانند چند کیلو گوشت، مرغ و تخم مرغ تهیه کنند و برای عزیزان هدیه دهنده دعا کنند و ان شاالله در اسفند ماه و پای صندوق های رای جبران این زحمات را داشته باشند‌

 

چهار دهک وسط مردم استان هم در صف خرید تخمه ژاپنی هستند تا در هنگام انتشار موج جدید کلیپ های حاتم بخشی مسولین، تخمه به دهان نظاره گر فیلم ها و تصاویر باشند. تصاویری که سراسر خدمت رسانی در آن جاری است.

تیم اقتصادی استان اعلام نموده مردم نگران کمبود انبارهای دولتی از انواع مختلف تخمه نباشند و با توجه به عدم استقبال شهروندان از برنامه های صدا و سیما، برنامه های خدمت به طور مداوم پخش می گردد.

شنیده ها حاکی است همسر یکی از مسئولان که به عنوان مبدع این سنت حسنه شناخته شده و قریب یک سال است مشغول اهدا کارت هدیه، انواع لوازم خانگی مخصوصا جاروبرقی می باشد، نسبت به کپی برداری از این اقدام اظهار گلایه مندی نموده است!

اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اعلام نموده جارو برقی در کشور کمیاب شده و مردم مجبور به خرید جاروی دستی و نپتون شده اند!

عده ای هم که قدر این هدیه ها را نمی دانند و هنوز برکت این هدایا را درک نکرده اند، هدیه رو وا نکرده پس فرستادند! کسانی که از کار خیر و نیت این کار مطلع نیستند و نمی دانند در مقابل محبت و ذبح گوسفند جلوی پای مسئولان، باید هدایایی پرداخت کرد.

شنیده ها حاکی است پس از این برنامه اقتصادی موفق و شگفت انگیز، هیئت دولت عزم سفر به سمنان نموده تا احتمالا از این برنامه های بی نظیر و نوابغ استان بیشترین بهره را در سطح بالا ببرد.!!

البته مردم غیور استان به همین راحتی نوابغ خود را از دست نمی دهند و قطعا توجهی هم به هیچ شایعه و رفت و آمدی نمی کنند!

همچنین از بازار خبر می رسد که توزیع گسترده این کارت های هدیه موجب ریزش شدید قیمت ارز، طلا و سکه شده است و ارزش دلار نیز به شکل چشمگیری پایین آمده است.به شکلی هم هیچ کس دیگر قیمت های سکه و دلار را در بازار قبول ندارد و همه را حباب می داند!

براساس گزارش‌ها تاریخ مصرف این کارت های اعتباری تا پیش از ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی منقضی شده و قابلیت سو استفاده در ایام انتخابات را نخواهد داشت!

دوربین های هوشمند نیز به کارت هدیه حساسیت ویژه داشته و چنانچه کارت بدون پاکت توزیع شد،  صدای بوق ممتد بدون هرگونه مسمومیت به گوش می‌رسد!

 

ارواح در سمنان!

بر اساس گزارش های واصله از شهر سمنان، حضور ارواح بسیار زیاد شده و در جای جای شهر حضور دارند. به شکلی که می توانند همزمان در چند نقطه حضور پیدا کنند و کارهای مختلفی را انجام دهند. به گزارش روح نیوز، این ارواح هم می توانند باشند و هم می توانند نباشند. هم می توانند سکونت کنند و هم می توانند سخنرانی کنند. هم می توانند بنویسند و امضا کنند و هم می توانند منفعل باشند و در انتظار و این قابلیت های جدید است که این ارواح را از دیگر ارواح تفکیک کرده است. روح های جدید همچنین قابلیت پیش بینی و پیشگویی هم دارند.به شکلی که می توانند اتفاقات آینده را پیش گویی و جلسات و صحبت ها را نیز پیش بینی کنند و بر مبنای این پیش گویی ها تصمیمات لازمه را بگیرند! البته این ارواح در عین پیش بینی آینده فعالیت های حال حاضر را هم انجام می دهند و در جلسات حضور پیدا می کنند اما این به معنای حضور واقعی نیست و ارواحی هستند که قابل روئیت نیستند!

تنها ایراد این ارواح این است که هنوز نتوانستند روز و شب را به درستی تشخیص دهند و احتمالا همه چیز را روشن می بینند! گاهی متوجه گذر زمان نمی شوند و تعریفی از شب ندارند. به نظر نور درونی آنها به قدری است که همه جا روشن بوده و همیشه برایشان روز است. به شکلی که فکر می کنند همه کارهایشان در روز انجام می شود و تعریفی از شب ندارند!

البته از دیگر ایرادات این ارواح این است که تاریخ مصرفشان غیرقابل پیش بینی است و ممکن است هر لحظه و هر ساعت از شبانه روز، کارکردشان به اتمام برسد!

 

مارادونا رو بی خیال، غضنفر رو بچسب!

در روزهای گذشته عده ای با شعارها و رفتارهای زننده بر طبل دوگانگی مردم و ایجاد اختلاف بین آنها کوبیدند و باعث شدند خودی و غیر خودی را در ذهن بسیاری متبلور کنند. اتفاقی که در راهپیمایی روز قدس افتاد و با واکنش بسیاری از مردم، مطالبه گران، خبرنگاران و عکاسان و حتی مسئولان و نماینده ولی فقیه در استان روبرو شد.

از آنجایی که این اقدام بسیار ناشایست بود، درخواست های فراوانی در خصوص عدم تکرار این اتفاقات مخابره شد.به همین دلیل در مرحله اول درخواست شد دوربین های سطح شهر اقدام به شناسایی انواع غضنفر ها کنند و فعلا مارادونا را بی خیال شوند. به نظر فعلا مارادونا در حال خوردن نان و ماست خود است و فعال ترین عضو‌ همان غضنفر است!

همچنین درخواست شده است زین پس در مراسمات این چنینی مدیریت از عزیزان غضنفر پسند گرفته شود و به افرادی که انسجام و وحدت مردم را در اولویت دارند واگذار گردد. همچنین از شرکت های الکترونیکی درخواست شده در ساخت میکروفون های هوشمند تعجیل کنند تا به صورت خودجوش، صدا را قطع کنند. چون ممکن است غضنفرهای موجود تشخیص درستی از حرف های جاری شده نداشته باشند!

 

وزیر ضعیف، نماینده ضعیف تر

این روزها بحث استیضاح وزیر صمت در مجلس مطرح است و امضاهای نمایندگان برای این استیضاح مشخص شده اند.اما جای خالی نمایندگان استان سمنان در آن دیده می شود.

به نظر می رسد نمایندگان استان کاملا از عملکرد این سمت رضایت داشته و همه چیز برای آنها بر وقف مراد بوده است. قیمت ارزان خودروهای داخلی و و موفقیت در واردات خودرو، قیمت ارزان کالاهای اساسی و توزیع مناسب آن در کشور، کنترل بازار و عدم افزایش کالاها و همه ی اتفاقات خوب دیگر، از مزایای این وزیری است که چشمان ما قادر به دیدن آن نیست و نمایندگان ما به درستی این همه خدمت را دیدند. به نظر محل اسکان وزارت صمت در صدا و سیما است، چون همه این اتفاقات خوب در صدا و سیما هم رخ می دهد و همه چیز ارزان است. بهترین راه برای این زندگی لاکچری، حضور شهروندان در کنار صدا و سیما، نمایندگان و وزارت صمت است. به همین دلیل از بنگاه ای مسکن خواهشمندیم خانه ای درخور و شایسته برای ما در این نقطه بیابند تا از شر این گرانی ها خلاص شویم.گرانی هایی که به خاطر محل زندگی نامناسب ما است و با جابجایی و حضور در کنار این عزیزان کاملا مرتفع می گردد.

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *