امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
استاندار سمنان؛

معیشت‌ کارگران در اولویت کاری رئیس جمهور و دولتمردان!

 در دولت سیزدهم، دغدغه توجه به‌ امور مردم و به ویژه کارگران گرانقدر همواره مَد نظر قرار داشته و رسیدگی به معیشت‌ کارگران در اولویت کاری رئیس جمهوری و سایر دولتمردان است.
کد خبر: 14868
زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ بعد از ظهر -
1886 بازدید

استاندار سمنان؛

معیشت‌ کارگران در اولویت کاری رئیس جمهور و دولتمردان!

استاندار سمنان از کاهش نرخ بیکاری در این استان به ۵.۷درصد و کسب رتبه نخست کشور خبر داد و گفت: کاهش نرخ بیکاری در استان و استمرار آن نتیجه تلاش کارگران و تولیدکنندگان در استان است.

 

سید محمد رضا هاشمی، ۹ اردیبهشت در دیدار با جمعی از نمایندگان کارگران و اعضای خانه کارگر استان اظهار کرد: در دولت سیزدهم، دغدغه توجه به‌ امور مردم و به ویژه کارگران گرانقدر همواره مَد نظر قرار داشته و رسیدگی به معیشت‌ کارگران در اولویت کاری رئیس جمهوری و سایر دولتمردان است.

 

این مسوول ارشد استانی با تمجید از نقش کارگران در کشور خاطرنشان کرد: هفته‌ گرامیداشت کار و کارگر را به کارگران پرتلاش استان که در چرخه اقتصادی نقش بسزایی دارند تبریک‌ عرض می کنم و از اینکه امروز در جمع شما هستم، بسیار خرسندم، دیدار ما با کارگران منحصر به این هفته نیست .
وی ادامه داد: برای پیگیری مطالبات شما، همواره در خدمت شما و همه کارگران و تولیدگران استان خواهیم بود.
استاندار سمنان با بیان اینکه بنده خود را به معنای واقعی کارگر مردم می دانم تصریح کرد: در واقع همه‌ ما به نوعی در سطح‌ جامعه کارگر هستیم و در حوزه های‌ مختلف اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و … مشغول به کاریم.
هاشمی ادامه داد: از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در بستر قانون برای تسهیل در امور مردم و همچنین کارگران عزیز، باید به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
استاندار سمنان اظهار کرد: با احیاء بیش از ۸۰ واحد تولیدی ۱۰۰درصد راکد در سطح استان، زمینه اشتغال بیش از ۲ هزار نفر در سطح استان فراهم شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پس از گذشت ۱۸ سال، با اقدامات انجام شده نرخ بیکاری در سطح استان به ۵.۷ درصد رسیده که‌ کمترین نرخ بیکاری در سطح کشور به سمنان اختصاص یافته است.
استاندار سمنان در پایان وعده داد: کارگروهی ویژه بررسی، پیگیری و رسیدگی به مطالبات، دغدغه ها و مشکلات جامعه کارگری استان با حضور مسئولین امر در استان تشکیل و مسائل و مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان کارگری استان در این نشست مورد توجه خواهد بود و رسیدگی می شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *