امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
شاهکاری دیگر از مدیران دولت رئیسی این بار در شهرستان مهدیشهر!!

اعضای شورای روستای فولادمحله دسته جمعی استعفا دادند!!

گفته می شود اعضای شورای روستای فولاد محله با انتشار نامه ای با سربرگ و مهر شورا، استعفای دسته جمعی دادند
کد خبر: 15552
زمان انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ بعد از ظهر -
727 بازدید

شاهکاری دیگر از مدیران دولت رئیسی این بار در شهرستان مهدیشهر!!

اعضای شورای روستای فولادمحله دسته جمعی استعفا دادند!!

خبری در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که در آن گفته می شود اعضای شورای روستای فولاد محله با انتشار نامه ای با سربرگ و مهر شورا، استعفای دسته جمعی دادند.
در این نامه اعضای شورای روستا با انتشار دلایلی مدعی شده اند که مسئولین اصلا توجهی به خواسته بحق مردم نداشته و ندارند!!

 

همچنین آن ها در همین نامه عنوان کردند: مهر شورا را تحویل بخشداری می دهند و درب شورای روستا را خواهند بست و هیچ اقدامی انجام نخواهند داد و مسئولین از این به بعد پاسخگوی مردم باشند.

 

تاکنون هیچ واکنشی از سوی استانداری، فرمانداری مهدیشهر و بخشداری شهمیرزاد پیرامون این موضوع مشاهده نشده و به نظر می رسد اصلا اعتقادی به پاسخگویی به افکار عمومی از سوی مدیران دولت رئیسی در استان سمنان دیده نمی شود!!

 

افرادی که تا دیروز با فعالیت گسترده خودشان در فضای مجازی دولت گذشته را متهم به کم کاری و عدم پاسخگویی و … می کردند، گویا این روزها پس از سهم خواهی و نشستن بر صندلی مدیریت اصلا گفته ها و باورهایی که تا دیروز بر دولت قبل دیکته می کردند را به فراموشی سپرده اند!

باید منتظر ماند و دید آیا استاندار سمنان که پیش تر گفته بود مسئولیت کلیه انتصابات را به گردن خواهد گرفت و تحت هیچ فشاری برای انتصابات نیست،  آیا مسئولیت این اتفاق کم سابقه در سطح استان که شاهکار مدیران منتصب وی است را خواهد پذیرفت یا خیر؟

شایان ذکر است روستای فولاد محله بزرگترین و پرجمعیت ترین روستای شهرستان مهدیشهر می باشد که در مرز استان سمنان و مازندران قرار گرفته و یکی از روستاهای استراتژیک و مهم استان سمنان می باشد!!

پایگاه خبری پیام گوی سمنان همچون گذشته آماده انتشار جوابیه روابط عمومی استانداری سمنان در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی می باشد!

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *