امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
استاندار سمنان؛

راه اندازی ۱۲۷ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد استان سمنان!!

طی یک سال گذشته در حوزه صنعتی اقدامات خوبی ازجمله راه‌اندازی ۱۲۷ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد، توسعه واحدهای فراوری از سه واحد به ۱۵ واحد توسط دولت سیزدهم در این استان انجام شد.
کد خبر: 17209
زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ بعد از ظهر -
243 بازدید

استاندار سمنان؛

راه اندازی ۱۲۷ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد استان سمنان!!

استاندار سمنان از راه‌اندازی ۱۲۷ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد این استان طی یک سال گذشته خبر داد.

 

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی اظهار کرد: ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی در هفته دولت سال جاری با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهرستان میامی قطب کشاورزی استان سمنان است، افزود: در سال جاری بالغ‌بر ۷۵ هزار تُن گندم از کشاورزان این استان خریداری شد که شهرستان میامی و کشاورزان توانمند آن در تحقق این مهم تأثیر شایانی داشتند.

 

استاندار سمنان بیان کرد: عضویت جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بریکس امری ارزشمند و افتخاری برای کشور و دولت سیزدهم است که یقیناً در مباحث اقتصادی کشور مؤثر خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان دارای امنیت پایدار است، گفت: طی یک سال گذشته در حوزه صنعتی اقدامات خوبی ازجمله راه‌اندازی ۱۲۷ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد، توسعه واحدهای فراوری از سه واحد به ۱۵ واحد توسط دولت سیزدهم در این استان انجام شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: امروز بزرگ‌ترین پروژه حوزه گردشگری، راه روستایی و آبرسانی روستایی در راستای توجه ویژه به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی متعلق به شهرستان میامی است.

هاشمی عنوان کرد: اولویت اصلی و نخست ما در حوزه آبرسانی و تأمین آب آشامیدنی پایدار، روستاهای در مسیر سد کالپوش است.

وی گفت: مردم‌داری، در کنار مردم بودن، گره‌گشایی از مشکلات و تقویت امید و اعتماد بین آحاد اقشار مردم رویکرد اصلی دولت آیت‌الله رئیسی است که در استان سمنان نیز در این راستا تاکنون به بیش از ۳۰۰ روستا سفر کاروان خدمت و دیدار چهره به چهره انجام شده است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مدیران باید قدردان فرصت خدمتگزاری ارزشمندی که امروز فراهم ‌شده باشند و با حضور بین مردم و طی دیدار چهره به چهره، در راستای‌ گره‌گشایی از مشکلات و دغدغه‌های آنان گام بردارند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *